Operatie KNO


#1

Pfff gisteren een middag in het ziekenhuis doorgebracht, dachten alleen een bezoekje aan de KNO-arts om zijn oren te laten controleren, de huisarts dacht dat ie misschien toch maar eens buisjes moest hebben, maar helaas bleek het daarmee alleen niet opgelost…
De neus en keelamandelen moeten er ook uit Die zijn fors vergroot, de keelamandelen zitten al bijna tegen elkaar aan
We konden meteen door naar de pre-operatieve poli voor vragenlijsten en een consult met de anesthesist.

Op 7 januari word ie geopereerd, en ik kan er nu al tegenop zien!
Tot dusver krijg ik heel snel de reactie 'ach joh, die kleintjes herstellen snel’
Alles leuk en aardig, maar ik wil liever weten hoe het in werkelijkheid gaat, hoeveel pijn heeft ie natijd, hoe verloopt de eerste nacht thuis, zijn kinderen erg overstuur, kunnen ze uberhaupt wel slapen van de pijn? Dus als hier mama’s zijn van kindjes die dezelfde operatie hebben meegemaakt deel dan hier je verhaal even!

Groetjes Carolien.

(ps. is mama van Rico nog actief op ikke ben? )

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

Wat vervelend, komt hard aan ondat je er natuurlijk niet van uit gaat. Marijn is net voor zijn tweede verjaardag geopereerd. Ook keel en neus. Bij hem ging het zonder problemen, dronk gelijk weer, weinig pijn gehad en wilde 's avonds gelijk weer eten. Vast eten mag niet maar brinta vult ook goed.
Het ene kindheeft wel last terwijl het ander kind weinig tot geen last heeft. Wij hebben er een kind zonder ontstekingen voor terug gekregen.


#3

Oh wauw, dus het kan echt meevallen met verwijderen keelamandelen! Dat zal ik in gedachten houden. Ik weet dat het echt noodzakelijk is, de afgelopen weken is het mannetje steeds ziek dus dat kan zo ook echt niet langer, maar toch…
Net voor zn tweede verjaardag, das ook al vroeg! Maar fijn te lezen dat het goede resultaten heeft gegeven!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#4

ach wat sneu voor je kleine ventje, zielig … ik begrijp je bezorgdheid.
Mijn hart zou breken als ik hem aan het operatieteam zou moeten overdragen.
Sterkte

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />