Operatie ging niet door

Vandaag zou Marijn geopereerd worden aan zijn keel en neusamandelen. Gisteren had hij een plekje aan zijn hoofd en 1 op zijn buik en ik kon niet echt thuis brengen wat het was maar dacht wel gelijk aan de waterpokken. Vannmorgen nog gechecked of er meer plekjes bijgekomen waren maar ik kon niets ontdekken dus op naar het ziekenhuis. Heb het gemeld en er zou nog een kinderarts naar komen kijken. Marijn kreeg zijn ziekenhuispakje aan en verdovingspleisters op voor het infuus. Maar ja toen kwam de kinderarts om te kijken en hij zag ook een paar kleine plekjes op zijn buik en rug en ja WATERPOKKEN. Geen operatie maar weer huiswaarts. Gelukkig reageerde Marijn hier goed op en vond het niet raar. Scheelt weer dat hij nog zo klein is.
Krijg je 1 keer in je leven de waterpokken en dan uitgerekend vandaag breekt het uit. Ik had een paar week een raar voorgevoel “als hij maar niet de waterpokken krijgt” .
We staan weer op de wachtlijst dus afwachten maar weer, wil bellen of we voorrang kunnen krijgen.

Jeetje zeg. Heb je je er op voorbereid dat hij vandaag geopereerd moet worden gaat het niet door!!! Zul je net zie ja.
Zo zie je maar, hoe onvoorspelbaar een kind is

Beterschap voor Marijn. Verwen hem maar goed deze week.

Groetjes Bianca

Wat een timing inderdaad. Veel beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tjeeee dat is ook wat!!
Wat zielig voor hem de waterpokken…

Beterschap!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Eh ik heb 2 keer waterpokken gehad dus 1 keer is niet 100% zeker. Maar vervelend joh, maar gelukkig snapt hij het nog niet en misschien is het de volgende keer een beetje vertrouwd.

Groetjes,

Michèle

Jeetje, wat vervelend!!
Ik hoop dathij er sneel weer van af is, en dat die operatie dan ook kan plaats vinden.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hé bah… voor niks de spanning gehad…

Wij moeten volgende week en horen dat of operatie nodig is… Vind het wel spannend hoor!!

@Michele
Nick heeft het net voor zijn eerste jaar gehad. Ik hoop dat het bij 1 x blijft maar de kans bestaat inderdaad dat hij het nog een keertje kan krijgen

@Miniboy
Succes alvast. Hopelijk is het niet nodig!

Groetjes Bianca

@ Bianca ik heb het de eerste keer heel licht gehad en de tweede keer ben ik dood en doodziek geweest en had ik zelfs echt pokken op mijn rug. Ik heb er zelfs een litteken aan over gehouden terwijl ik er echt niet aan gekomen ben. De ha kwam 2 keer per dag op huisbezoek om het in de gaten te houden en het heeft 2 weken geduurd toen. Dus ik hoop zeker dat het hem bespaard blijft.

Groetjes,

Michèle

@Michele
Ik hoop het ook. Maar Nick heeft wel de zware vorm gehad. Hij zat van top tot teen helemaal onder… Hij heeft ook een littekentje overgehouden

Groetjes Bianca

@ bianco kan dat het dan niet meer komt. Ach wees blij mijn collage haar man heeft het als kind niet gehad en nu heerst het bij zijn dochter op school, hij zweet peentjes.

Groetjes,

Michèle

Iedereen bedankt voor de reacties. Marijn zit er redelijk onder, er zijn een paar die hem zeer doen/ jeuken en hij heeft lichte koorts en is minder actief maar als het hier bij blijft doen we het ervoor.
Marijn heeft ook redelijk wat op zijn plasser, balletjes en in zijn liezen als dit open gaat hoe kan ik dit het beste behandelen ivm onsteking door urine/ontlasting?

Gewijzigd door - pranger7 op 19 Feb 2010 21:48:41