Vandaag zou Marijn geopereerd worden aan zijn keel en neusamandelen. Gisteren had hij een plekje aan zijn hoofd en 1 op zijn buik en ik kon niet echt thuis brengen wat het was maar dacht wel gelijk aan de waterpokken. Vannmorgen nog gechecked of er meer plekjes bijgekomen waren maar ik kon niets ontdekken dus op naar het ziekenhuis. Heb het gemeld en er zou nog een kinderarts naar komen kijken. Marijn kreeg zijn ziekenhuispakje aan en verdovingspleisters op voor het infuus. Maar ja toen kwam de kinderarts om te kijken en hij zag ook een paar kleine plekjes op zijn buik en rug en ja WATERPOKKEN. Geen operatie maar weer huiswaarts. Gelukkig reageerde Marijn hier goed op en vond het niet raar. Scheelt weer dat hij nog zo klein is.
Krijg je 1 keer in je leven de waterpokken en dan uitgerekend vandaag breekt het uit. Ik had een paar week een raar voorgevoel “als hij maar niet de waterpokken krijgt” .
We staan weer op de wachtlijst dus afwachten maar weer, wil bellen of we voorrang kunnen krijgen.