Operatie geslaagd!

Vandaag was de grote dag. We moesten ons om 7 uur melden in het ziekenhuis. We waren als eerste aan de beurt gelukkig. Marijn kreeg zijn ziekenhuisjurkje aan, verdovingspleisters op voor het infuus en een drankje om suf te worden. Dit drankje begon snel werken, het leek wel of Marijn dronken was viel steeds om in bed. Tegen 10 voor 8 reden we naar OK. Er werd eerst geprobeerd om een infuus in te brengen maar de ader knapte dus kreeg Marijn een kapje en viel redelijk rustig in slaap. Het infuus inbreng ging wel zonder problemen dus de pleister had wel goed zijn werk gedaan.
Na een (lange) twintig minuten wachten mochten we naar de uitslaapkamer. Marijn kwam na een paar minuten bij en was toch iets overstuur maar ja logisch ze weten niet wat er aan de hand is. Na 10 minuten konden we weer terug naar de afdeling en daar ging Marijn al vrij snel drinken en ijsjes eten. Hij heeft tussendoor nog lekker geslapen en moet zeggen dat hij weinig last had. Tuurlijk was het drinken niet altijd een pretje maar dat is ook logisch als je keelamandelen verwijderd zijn.
Na de middag mochten we naar huis toe. Het drinken gaat goed en de ijsjes smaken ook heerlijk. Marijn wil zelfs eten maar ja dit mag niet dus dan maar yoghurt en pap. Hij ligt nu weer lekker te slapen en we hopen voor hem en ons dat hij de nacht heerlijk slaapt.

Wat fijn dat het achter de rug is en dat het zo goed is gegaan. Nu hopen dat Marijn er niet al te veel last van zal hebben en dat hij vannacht lekker slaapt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het goed gegaan is.

Groetekes, Sje

Oh fijn dat het nu allemaal achter de rug is en goed gegaan. Over het slapen zou ik me niet zo’n zorgen maken, dat narcosespul zit nog wel even in zijn bloed dus hij zal de komende dagen veel slapen. Al hoop ik wel dat ie doorslaapt natuurlijk voor jullie.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat alles zo goed gegaan is zeg.

Dikke digiknuffel voor marijn.

groetjes Ramona

Fijn dat alles zo goed gegaan is zeg.

Dikke digiknuffel voor marijn.

groetjes Ramona

wat goed! gelukkig maar, dat moet een opluchting voor jullie zijn
hoe gaat het nu verder met hem??
ooh ik zie het helemaal voor me haha hoe jij dat schrijft dat het leek alsof ie dronken was,
het is erg zielig om te zien, maar toen rico in het ziekenhuis lag, was hij zelf al helemaal suf en had dat ook dat ie telkens omviel en ik was zo bang dat hij op zijn infuus in zijn arm viel of dat de slang uit zijn neus getrokken zou worden door zijn val.
ze doen in het ziekenhuis natuurlijk wat ze kunnen en ze gaan goed met kinderen om, dat is wel prettig en dat maakt ook wel dat je weet van: hee het komt goed, en ik kan er wat geruster op zijn.

fijn dat het geslaagd is!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fijn dat het zo goed is gegaan. Hopelijk slaapt hij vannacht lekker.

Gr Patries

Fijn dat het goed is gegaan, enne wel een paar keer checken vannacht hè, maar dat zullen ze in het zh wel gezegd hebben. Voor nabloedingen, Moesten wij ook bij madelon, gelukkig niet gebeurt

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat heerlijk dat de operatie achter de rug is en alles goed gegaan is. Toch weer een geruststelling en ik hoop dat hij niet al te veel pijn meer heeft de aankomende dagen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Oh fijn dat jullie dit achter de rug hebben … blijft toch spannend hé. Knap van Marijn dat hij zich er zo goed doorheen geslagen heeft… hoop dat hij er verder geen last meer van gaat krijgen … Geef hem maar een dikke digi-knuffel van Jurian ,… (die moet nog)

Lilypie In verwachting Ticker

Iedereen bedankt voor de lieve reacties.

Marijn heeft vanacht lekker bij ons geslapen tegen half 12 werd hij wakker en we hebben hem lekker bij ons in bed genomen. Hij heeft wel wat onrustig geslapen. Hij werd vrolijk wakker en dat is tot nu nog steeds het geval. Hij drinkt en eet goed. Naar mijn idee heeft hij er weinig last van. Hij krijgt 4x 240 mg paracetamol. Als het aan hem ligt eet hij alles weer maar laten we maar rusig aan beginnen ivm de wond.

@Jurian (van Marijn)
Je krijgt een digi-knuffel van me terug. En het valt mij tot nu toe allemaal mee en heb niet heel veel pijn. Ik zal aan je denken als jij geopereerd wordt.

Eindelijk maar toch geopereerd lees ik !!! Geef hem maar lekker veel knuffels en verwen hem maar een beetje. Mag nu toch ???

Marleen (trotse mama van Fréderique en Gerben

Eindelijk maar toch geopereerd lees ik !!! Geef hem maar lekker veel knuffels en verwen hem maar een beetje. Mag nu toch ???