Operatie geslaagd bij vriendje Matt

Hoi moeders/meiden…

Gister is onze kleine vriend (bijna 2 maanden) geopereerd, aan hartafwijking. Ze zouden 4 uur lang met hem bezig zijn… maar toen ik mijn vriendin om 13.00 uur sprak waren ze nog niet klaar, terwijl ze om 8.00 uur al waren begonnen.

Gelukkig kregen we rond 16.00 uur bericht dat het voorspoedig is gegaan en onze lieverd nu op de IC ligt. Zo zielig… zo’n klein hoopje mens onder allemaal slangetjes.

Deze week gaan we snel weer kijkje nemen…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

fijn dat het goed is gegaan en hopelijk knapt hij nu snel op zodat hij snel naar huis kan en ze kunnen gaan genieten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Oh gelukkig inderdaad dat het goed gedaan is en ja je zou zo ruilen met zo’n wurmpie. Ik hoop ook dat ie snel naar huis mag.

Groetjes,

Michèle

Ach wat zielig zo’n klein hummeltje! Gelukkig is alles goed gegaan. Is toch een opluchting.
Is dit de enige operatie die hij moet ondergaan? Of op latere leeftijd ook nog.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Fijn dat het zo goed gegaan is! En wat knap eigenlijk waar de medische wereld toe in staat is he?! Fantastisch toch dat het die grote-mannen-handen lukt om in zo’n klein wezentje zo’n belangrijke reparatie uit te voeren! Petje af hoor voor de chirurgen en hun assistenten! Leveren fantastisch werk!

Groetekes, Sje

Ja ze zijn ook echt blij en dankbaar dat dit mogelijk is in deze medische wereld. Want Matt had de laatste week steeds vaker een aanval. En dan zit je echt met smart op die operatie te wachten. In hoeverre het nu gelukt is kunnen ze over paar dagen zien… dan weten ze ook meer over het herstel etc. Wel is het al duidelijk dat als hij 10 jaar is ongeveer dat hij dan nog een keer geopereerd moet worden. Want de organen etc zijn dan ws weer te klein … dus moeten ze het oprekken. Maar… eerst dit maar eens.

Wat fijn dat het goed is gegaan! Ik hoop dat 'ie snel naar huis mag.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat super zeg dat t allemaal goed gegaan is. kan me voorstellen dat het echt tranenwekkend is om zo’n kleine hummel te zien liggen. hoop ook dat hij snel naar huis mag!!

liefs,
Rinske

Pff heftig hoor allemaal zo’n operatie op zo’n jonge leeftijd. Het is zo knap wat de medische wereld allemaal kan. Echt fijn dat alles tot nu toe goed gegaan is.

Sterkte voor de kleine Matt!

Groetjes,
Sandra

Lilypie

ooh gelukkig maar Mini-boy! vond het al zo zielig
hopelijk herstelt hij snel
heel veel beterschap voor de kleine man!

Zondagochtend is hij van IC gekomen… paar uur later lag hij er weer op. Hij had heel veel pijn. Alles nagekeken waar die pijn evt vandaan kan komen… waarschijnlijk combinaties van alles en darmkrampen. Ook drinkt hij niet goed dus ligt hij weer aan de sondevoeding.

Dus dit is wel tegenvaller… hopelijk snel beter nieuws.

Wat een tegenvaller mini-boy.

Ik hoop snel op beter nieuws voor jullie en blijf aan jullie denken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

ach wat erg! zijn ouders moeten wel door n hel gaan nu…
wat erg
ik hoop met jullie mee dat t snel weer de goede kant op gaat
weet je al iets meer?

Vanmiddag mijn vriendin (mama van Matt) gesproken. Het gaat nog niet zo als het gaan moet. Hij is wel van IC af, maar vanmiddag te horen gekregen dat er nog een restlek zit bij het hartje. Dit houdt in dat er vanuit de linker kamer bloed naar de rechterkamer spuit. Zo de rechter boezem in en zo het lichaam in (tegen de stroom in). Ook hield hij heel veel vocht vast en had heel veel last van zijn darmen. Hij heeft geen borstvoeding meer gekregen alleen sondevoeding. Nu vandaag weer gestart met minimaal borstvoeding om te kijken hoe hij erop reageerd. Reageerd hij goed dan ga ze dit verder opbouwen. Zo niet dan wordt er opnieuw een operatie uitgevoerd waarbij ze alles grotendeels weer opnieuw gaan doen. Erg spannend dus hoe onze vriend erop gaat reageren.

Ouders van Matt zijn blij dat ze de oorzaak van de pijn etc weten maar… het is ook een tegenvaller. Want … hadden gehoopt thuis van hem te gaan genieten als hij snel herstelde en nu weet je nog niks en moet je kleine ventje misschien weer onder het mes. Heb foto’s gezien… zo zielig… zoveel slangen…

Oh wat beroerd zeg dat het toch nog niet 100% goed gaat. Spannend of hij goed op de borstvoeding gaat reageren. Ik duim mee hoor.

Groetekes, Sje

Wat naar dat het nog niet helemaal goed gaat. Ik duim hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker