Noah is vandaag naar de PSZ geweest, en ik heb daar ook aangegeven dat we bezig zijn om hem zindelijk te krijgen, en of hun daar rekening mee willen houden.
Ik heb hem daarom ook gewoon nog een luier aangedaan, wat hun overgens goed vonden, want met al dat spelen daar, vergeet je nog wel eens om te plassen.
En aangezien we net 2dagen bezig zijn, heb ik hem dus een luier om gedaan.
Nou is hij door mijn ouders opgehaald, zodat hij ook bij hun kon blijven spelen en eten.
En op t moment dat ie terug kwam, begon hij heel erg te huilen en te roepen… Zere piemel… opa auto… Dus ik heb mn vader gesmst met “He, is er iets gebeurt in de auto? waardoor Noah een zere piemel heeft?”.
Maar dat riep hij bij hun thuis ook al een aantal keren.
Dus daar is niets gebeurt…
Ik zat eerst te denken, dat het omdat hij nu een aantal keren zonder luier heeft gelopen, wat zuurder voelt aan zn piemel, en door t spelen in t zand etc.
We hebben hem dus lekker gedouched en de boel even schoongespoeld, maar hij werd net huilend wakker, met “Mamaaaaaaa ik heb een zere piemel”.
Ik weet niet wat het is… maar Chris en ik denken allebei een beetje dat het te maken heeft gehad op de psz… We weten het niet… echt niet.
Zo opeens een zere piemel.
Is het dan toch het zuurderige, of moet er iets gebeurt zijn???
Er is Vijdag helaas geen psz, dus ik spreek ze volgende week Woensdag pas weer.
Maar heeft ie het morgen nog, ga ik zeker even naar de HAP… misschien een blaasontsteking?
Wat denken jullie?
Liefs, Melanie