Opeens zere plasser

Noah is vandaag naar de PSZ geweest, en ik heb daar ook aangegeven dat we bezig zijn om hem zindelijk te krijgen, en of hun daar rekening mee willen houden.
Ik heb hem daarom ook gewoon nog een luier aangedaan, wat hun overgens goed vonden, want met al dat spelen daar, vergeet je nog wel eens om te plassen.
En aangezien we net 2dagen bezig zijn, heb ik hem dus een luier om gedaan.

Nou is hij door mijn ouders opgehaald, zodat hij ook bij hun kon blijven spelen en eten.
En op t moment dat ie terug kwam, begon hij heel erg te huilen en te roepen… Zere piemel… opa auto… Dus ik heb mn vader gesmst met “He, is er iets gebeurt in de auto? waardoor Noah een zere piemel heeft?”.
Maar dat riep hij bij hun thuis ook al een aantal keren.
Dus daar is niets gebeurt…

Ik zat eerst te denken, dat het omdat hij nu een aantal keren zonder luier heeft gelopen, wat zuurder voelt aan zn piemel, en door t spelen in t zand etc.
We hebben hem dus lekker gedouched en de boel even schoongespoeld, maar hij werd net huilend wakker, met “Mamaaaaaaa ik heb een zere piemel”.
Ik weet niet wat het is… maar Chris en ik denken allebei een beetje dat het te maken heeft gehad op de psz… We weten het niet… echt niet.

Zo opeens een zere piemel.

Is het dan toch het zuurderige, of moet er iets gebeurt zijn???
Er is Vijdag helaas geen psz, dus ik spreek ze volgende week Woensdag pas weer.
Maar heeft ie het morgen nog, ga ik zeker even naar de HAP… misschien een blaasontsteking?
Wat denken jullie?

Liefs, Melanie

Nou Noah is geholpen natuurlijk he aan zn piemel, dus hij heeft ook geen voorhuidje meer, waar aangetrokken kan worden.
En de onderkant van zn eikeltje is wel wat rood.

Ik mag er ook totaaaaaaaaaaaaaaal niet aanzitten, dan trekt ie zn billen bij elkaar, en dn trekt ie weg… en roept auw…

het enigste wanneer ik snel snel snel kan kijken, is wanneer ik hem een andere luier voor zou doen… of onder de douche.

En als er idd een ander kindje aan hem heeft gezeten, dan krijgt zn moeder + de juf een flinke snauw van me, want dan doen we niet hè!

Liefs, Melanie

Ik zou sowieso even urine laten checken voor de zekerheid morgen.

Groetekes, Sje

Tja als het zo opeens is… denk ik idd eerder dat hij gestoten heeft o.i.d. … is voor hem natuurlijk ook even wennen zonder stootbumper he
Maar urine laten checken kan nooit kwad.

Hier nooit problemen gehad (of niet ontdekt?) dat de jongens aan elkaars geslachtsdeel zitten! Gelukkig! Want dat gaat er hier ook niet in hoor!

@Bakmama, ik baal er ook van dat dat soort dingen niet meer besproken worden met ouders… niet dat ik hem er zelf achteraf nog op wil aanspreken, want ik vind idd ook, wat op school gebeurd is en op school opgelost, moet je niet meer thuis nog over zeuren.
Maar ik wil het wel gewoon weten. Ik wil weten hoe het op school gaat met mijn kind… en als ze mij niks vertellen kan ik mij daar geen goed beeld van maken!

Ik heb hem gister avond lekker bij ons in bed gelegt,
en we hebben heerlijk geslapen. (ik, op een nachtmerrie na, dat Chris vreemdging terwijl ik op een soort van kamp zat).

maa goed, hij loopt wel wijdbeens nu… dus ik ga zo even checken…

Liefs, Melanie

Ik heb even gekeken, en hij heeft de onderkant van zn eikeltje iets rood… (geschaaft lijkt het).
Heb er maar een klein beetje Bepanthene opgedaan, meer voor zijn gemoedsrust…
hij heeft ook zn eerste plasje weer op t potje gedaan, en is stomverbaasd ook vanacht droog gebleven :D:D:D

Ik kijk het vandaag nog even aan met zn piemeltje, en mocht ie morgen gedurende dag weer zeuren over een zere pielemoos zoals bakmama dat zegt haghagaga, dan bel k morgen even de HA.

Liefs, Melanie

zou ook voor zekerheid ms ff langs de huisarts gaan.

succes ermee
gr. mama van2 kids

Het schrale / pijnlijke is weer over… hij kwam vanmorgen naar me toe en zegt “Noah niet meer zere piemel”.

Dus ben super blij dat het over is… het ziet er ook weer goed uit.

Liefs, Melanie