Ik weet dat we heeeel erg mazzel hebben gehad dat Eliza zo snel zo lang doorsliep, met 2maanden sliep ze al van 8 tot 8. maar 2weken geleden werd ze ziekjes, koorts 39/40 diaree spugen hoesten en veel gillen. dat is gelukkig over sinds 5/6 dagen. Ze drink toen ook veeel minder, logisch natuurlijk want als ik zelf ziek ben wil ik ook niet eten. ze werd snachts ook veel wakker en gaf haar dan zoveel mogelijk water met een beetje melk , ik bood haar 90cc + 2 schepjes aan anders wilde ze het niet en drink ze steeds 60/75 op. maar sinds dien word ze steeds weer wakker snachts. terwijl ik hetzelfde ritme heb. 8 uur in bad daarna een fles van 240 + 7 scheppen blijft 20/30 over dan valt ze 9 u inslaap en gaat ze naar bed . maar ze word nu om de 2u wakker soms wel elke halfuur. en als ik haar de fles geef om 12 uur dan word het alleen maar erger en is ze helemaal over de toeren en wil ze niet meer slapen.
Iemand mishcien tips dat ze weer door kan slapen of is het gewoon speentjesdienst en weer afwachten
Liefs Shirley