Vandaag een heerlijke dag gehad met damian. Hij heeft vanmiddag maar 1 uurtje geslapen maar was super vrolijk. Hup in de wagen en lekker naar de kinderboerderij. Daar heeft hij heerlijk gerent naar alle dieren gekeken en zelfs even heel heldhaftig achter een kip aan gerent. Niks aan de hand dus. Tot vanavond opeens. We waren bij mijn ouders omdat papa avonddienst heeft. Terwijl mijn moeder het eten aan maken is kruipt hij ineens op schoot(doet hij echt nooit) Ik denk nou die is goed moe dus zal straks heerlijk slapen maar terwijl ik hem een kus geef verbrand ik me bijna zo heet is ie. Gelijk getempt en hij heeft opeens uit het niets 39.4 Wij na het eten dus maar gelijk naar huis gegaan. Net weer getempt en nu heeft hij 39.9. Een zetpil gegeven en hij ligt nu op bed. Hij heeft niets gegeten niets gedronken wilde ook geen appelmoesje of toetje helemaal niks. Hij ging ook gelijk op bed liggen en bewoog niet meer. Dit is echt niets voor damian. Zelfs met die oorontsteking van vorige keer was zijn temp niet zo hoog en protesteerde hij nog bij het naar bed gaan. Heerst er weer een of andere griep ofoz?
Morgen gaan we gelijk weer tempen en als het dan nog zo hoog is gelijk maar de ha bellen en langsgaan