Opbollend waskussen

Ik heb voor de babykamer een heel saai wit waskussen gekocht. Maar…met een leuke hoes voor er omheen. Nou is het bij mij altijd zo, dat de hoes het hele kussen bol trekt! De baby komt straks dus niet op een mooi vlak poefje te liggen, maar op een opgebold ding! Het lijkt alsof de hoes te klein is voor het kussen. Terwijl het allemaal standaardmaten zijn. Ben ik nu dom of wat? Hoort dat zo? In babywinkels en in blaadjes zie je altijd hele mooie vlakke kussens met hoezen…waarom lukt dat mij niet? Ik ben alweer geneigd om die hoes weg te gooien, want hij ligt nu als een bol op de commode en dat ziet er stom uit! Enne…mijn andere hoezen zijn net zo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Had ik ook Rainbow dus ik heb er steeds een handdoek over gehad en nu niks meer, maar ligt niet aan jou, ligt aan die hoezen

Groetjes,

Michèle

Heb ik ook altijd, maar na drie keer verschonen zit het goed Misschien moet je de hoes even flink uitrekken ofzo?

Groetjes Anouk

Ik heb dat ook gehad, nu niet meer, ik koop de hoezen nu bij de Wibra.
Die zijn een stuk ‘zachter’ dan van een andere winkel en passen als gegoten. Ze zien er trouwens na tig x wassen nog beter uit dan die van bv de Hema.

Lilypie First Birthday tickers

Jep, hier hetzelfde probleem.
Maar ik moet zeggen dat ze naar mate ze ouder worden, iets ruimer worden.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Klopt! Gewoon een paar keer die kleine erop leggen en het rekt vanzelf uit. Of van tevoren even flink aan dat ding trekken. Enne, niet in de droger gooien!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik wou net zeggen: niet in de droger gooien! Maar iemand was me al weer voor

Heb hetzelfde probleem gehad en inderdaad…die hoezen van Wibra zijn heel erg goed. Wij hebben er eentje van zacht velours achtige stof. Ideaal ding is het. Ennuh, anders leg je Eva er even op…die rekt de boel wel op en is je kussen weer mooi glad

Ik had het met de hoezen van de Hema. Die pasten niet over mijn waskussen van de Leenbakker. De hoezen van de Hema heb ik maar weggegeven en nog wat van de Leenbakker gekocht. Past perfect.

Groetjes Natasja

Hahaha, bedankt voor de reacties! Ik dacht nog: wat een stomme vraag eigenlijk! Maar toch nog zoveel antwoorden! Ik heb het al bedacht: deze hoes en dit waskussen gaan naar beneden, want dat waskussen is gescheurd. Voor de baby ga ik een waskussen kopen met Nijntje erop, hetzelfde motief als op het potje van Eva. Wij hebben bruin, blauw, groen en zilver in de babykamer en dat zit ook in het kussen. Er hoeft dan gewoon geen hoes op, alleen een hydrofiel zodat ons kereltje het niet koud heeft! Ik zal eens bij de Wibra kijken dan! Ik vind hun slabbetjes ook geweldig, die die over het hoofdje kunnen. Ideaal!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Ik wou net zeggen: niet in de droger gooien! Maar iemand was me al weer voor

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

haha dat heb ik ook met de mijne Rainbow,
maar gewoon een paar keer op gaan hangen en als baby pukkie er dan op ligt rekt hij vanzelf mee…
ik snap dat het er mooier uitziet als het er beter omheen zit maargoed… tis niet anders.
ik merk dat die hoeslakens van de zeeman vaak net iets te klein zijn.
ik heb er 2 van prenatal en die passen beter. (eigenlijk zijn die weer te groot)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker