Opblaasbare babybox

hey hallo allemaal:D
over 2 weken gaan wij lekker 2 weekjes op vakantie met onze kleine man
eerste keer vliegen dus ben heel benieuwd…
maar nu ben ik op zoek naar een soort boox die je kan opblazen…
wij weet waar je die kan kopen of verkoopt er toevallig 1tje…
groetjes sheila

En het campingbedje als box gebruiken?
Echt opblaasbare boxen zijn er niet lijkt me, die zijn moeilijke door de veiligheidseisen heen te krijgen.

Groetekes, Sje

Hoi,

Wij hadden met sinterklaas zo’n opblaasband gehaald bij de Trekpleister. Het is een lage band en iets kleiner dan de box. Maar hij is niet echt veilig vind ik, want als de kleine over de rand gaat hangen dan kukelt dat ding om en ligt de kleine met zijn gezicht op de grond.
Dus ik raad je deze niet echt aan.

Diana.

Hoi hoi
Ik heb bij de prenatal een ding van nijntje gezien ( weet niet of het echt een box is ) . Ik keek even op de site : www.dewinkelvannijntje.nl Daar staat bij speelgoed bijna onderaan een “airtowel” . Is 100 X 100 cm , een speelkleed met opblaasbare rand . Kost 9,95 . Moet je maar even kijken . Succes.

Groetjes Dorethe

Zo’n airtowel is denk ik wat Diana ook bedoelt.

Ik zou gewoon voor veiligheid kiezen en ter plekke een extra babybedje huren om als box te gebruiken.

Groetekes, Sje

Hoi hoi
Ik zou ook een campingbedje meenemen of daar een bedje huren want zo’n plastic ding lijkt en niet veilig en ook nog eens super warm . Maar dat moet ieder voor zich weten .

Groetjes Dorethe

Het moet sowieso al een zware bodem hebben om te zorgen dat het niet omklapt, dus opblaasbaar is al niet mogelijk omdat lucht nou eenmaal niet zwaar is.

Gewoon extra bedje huren of campingbedje meenemen.

Groetekes, Sje

bedanlt voor jullie racties maar heb er toch 1 gevonden hij is van soft side echt een heel leuk ding met een harde onderkant super!!
nu kijken of ik m mee krijg hihi
greotjes

bedanlt voor jullie racties maar heb er toch 1 gevonden hij is van soft side echt een heel leuk ding met een harde onderkant super!!
nu kijken of ik m mee krijg hihi
greotjes

Hoi Sheila,

Nou dat vind ik toch fijn voor je dat je nog zo’n box hebt kunnen vinden en nu hopen dat het allemaal goed gaat.
In ieder geval wens ik je een hele fijne vakantie toe.

Diana.

Hallo mama van Luuk,

Ik ben zelf ook op zoek naar zo’n “opblaasbare” box.
Wat voor iets heb jij gevonden en waar kan je deze kopen?

groetjes

http://www.obelink.nl/ws/home.asp

Kijk dan op for boys en girls, daar staat een hele leuke opblaasbare box…Ook heb je speciale reis boxen, die heb ik namelijk zelf ook, weet alleen niet meer waar vandaan helaas( ff googlen dus).

kp

Gewijzigd door - kim81 op 26 Apr 2009 14:01:46