Gister hebben wij mijn opa’s verjaardag gevierd. Mijn moeder had om 1 uur met iedereen afgesproken. Was ik dus echt niet blij mee, dus ik heb gezegd dat ze maar regelde dat ik opgehaald zou worden. Het is namelijk ruim een uur met het ov en met morgan der slaapje erbij was het dan geen moeite meer om te gaan. En met de auto is het 20/30 min. Gelukkig vond mijn oom het geen probleem dus die is ons om 14.00 komen halen. Morgan kon daardoor gelukkig gewoon slapen.
Maar goed verder was het heel gezellig, mijn ene tante heeft haar nu ook eindelijk gezien en mijn nichtjes waren onder de indruk van haar, ah wat een kap kindje en wat is ze rustig en lief waren niet van de lucht. Op een gegeven moment vond ze een tafel met allemaal speelgoed dus ik had geen kind meer aan der. Opa heeft ook genoten van de aandacht al haald ie soms wel dingen doorelkaar. Mijn moeder had de zoon van vriendin met zijn vrouw ook uitgenodigd dus het was een grote familie. Misschien van dit de laatste verjaardag en mischien wordt ie wel 90 nu. We weten het niet maar het was voor dit jaar geslaagd.
Groetjes,
Michèle