Opa en oma overkomen

ja hoor het is zover opa en oma komen over ze zijn hier een keer eerder geweest nadat mijn oudste zoon geboren was dus bijna 9 jaar geleden en deze keer komt ook de broer van mijn man mee de kids zijn helemaal gek met hem
wel lekkere timing met die griep hier in huis en dat koude weer maar wel heel gezellig moet nu ineens van alles regelen terwijl ik 3 zieke kids heb waarom melden ze het niet eerder twee weken van te voren plannen ach ja heb er wel super zin in en de kinderen ook
we waren afgelopen zomer daar geweest en wilden eigelijk niet meer weg

dus onverwacht druk druk hier

Oh gezellig als de mensen om je heen. Jij bent toch al zo’n gezllighieds dier toch???

Groetjes,

Michèle

ja dat zeker ik heb graag veel mensen om me heen haha jammer dat ik de taal nog altijd niet goed onder de knie heb haha gelukkig spreekt mijn zwager goed engels en met handen en voeten kom je een heel eind haha

Wat leuk. Veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Waar komen opa en oma vandaan? Is het daar wél lekker warm? Veel plezier alvast en beterschap voor je kids!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hoi

opa en oma komen uit kosovo het is daar ongeveer hetzelfde weer als hier nouja de winters dan zomers is het een stuk warmer dan hier wij hadden 3 weken 38 graden!!
maar het is jammer dat met dit weer je veel minder kanten op kunt ik had ze liever in de lente over de vloer dan konden we lekker naar buiten maar goed we gaan ons vast goed vermaken

groetjes

o ja bedankt hoop dat ze snel weer opknappen dan kan ik aan de slag moet de zolder gaan verbouwen tot slaapkamer haha

Wat leuk dat ze overkomen. Kan me voorstellen dat het wat kortdag is om alles te regelen. Maar goed gelukkig wel gezellig.

Blijven ze lang?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hoi

ze blijven een maand maar verdeeld over mijn man en twee broers die ook in nl wonen

ja de kinderen kunnen niet wachten maar vinden het wel jammer dat hun neef niet mee kan komen maar ja die moet ook gewoon naar school en als je 1 kind meeneemt willen de andere ook en 6 kids meenemen gaat behoorlijk in de papieren lopen

groetjes

Haha 6 kids meenemen is idd wel erg duur.

Leuk dat ze meteen 1 maand blijven…zullen ze vast verwent worden met sinterklaas

Veel plezier!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hallo

even een vraagje hebben jullie wat leuke ideetjes om mijn schoonouders een leuk beeld van holland te geven leuke dagjes uit die niet tevermoeiend zijn voor ze en zowel voor hun leuk zijn en voor de kids o ja wij hebben geen auto dus dat maakt het wat lastiger

hoop op leuke ideetjes

groetjes

Waar woon je?

hoi

wij wonen in een klein dorpje nabij harderwijk dus denk dat we zowiezo een dagje naar het dolfinarium gaan als dat eigelijk nog wel open is in deze tijd van het jaar moet dat nog even uitzoeken
verder heb ik geen idee van wat we kunnen doen waarom komen ze nou ook niet gewoon in de lente of zomer dan kan je veel meer kanten op…

groetjes

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 12 Nov 2009 09:21:47

oohhh da’s leuk! Heb je al “dagje uit” gegoogled?

dat is een goed idee ga ik gelijk even doen

groetjes

helaas ben dr net achter gekomen dat het dolfinarium gesloten is
en verder is het veelal buitenactiviteiten tja we zitten dan ook op de veluwe he
nou ja ik ga nog wel verder zoeken maar als je nog tips hebt hoor ik het heel graag

groetjes

Kun je nu bij het Kruitvat of de Blokker niet van die dagkaarten voor NS kopen? Die zijn niet duur en je kunt er het hele land mee door. Wanneer komen ze precies? Het Openlucht Museum in Arnhem heeft van 5 december tot 17 januari een winteropenstelling. Ik ben er een keer in de zomer geweest en het is echt een aanrader! http://www.openluchtmuseum.nl/
Ik heb ook even bij de NS gekeken en daar hebben ze nu de herfsttoer, misschien is dat wat? http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/regelen-en-kopen/herfsttoer2009/herfsttoer#ns-herfsttoer-id

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

we hebben weer geluk we kunnen de auto van een kennis lenen zolang mijn schoonouders in nl zijn nu kunnen we ineens veel meer kanten met ze op wel jammer dat er veel dingen al gesloten zijn ik wil ze zoveel mogelijk echte hollandse dingen laten zien dus iemand nog een echt hollands uitstap ideetje? ja museums daar had ik ook aan gedacht maar mijn man denkt dat zij daar niets aan zullen vinden

groetjes

Weet niet waar je woont, maar bijv. De zaanse schans in Koog a/d Zaan. Kun je zien hoe er kaas gemaakt wordt, staan molens en typisch hollande huisjes. Ook het Openlucht Museum in Arnhem vind ik erg leuk. Staan heel veel huisjes van vroeger en ook een kaasfabriek etc. Erg leuk om daar rond te lopen, hihi als je er van houd natuurlijk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker