Op zowel Danielle als Sanne


#1

Vandaag heetf Danielle voor het eerst op de wc gepoept.
Ik was boven bezig om de slaapkamers even op orde te brengen, roept mijn moeder van beneden dat Danielle op de WC gepoept had. ik snel naar beneden en ja hoor er lag een drolletje te drijven in de wc . Mijn moeder zag namelijk dat ze begon te poepen en heeft toen aan haar voorgesteld om naar de wc te gaan en daar geschiede het .

En Sanne is weer door de controle van het cb gekomen. Ze is nu 56 cm en 4160 gram. De arst was ook tevreden.


#2

Wauw wat goed! Wat is ze er snel mee zeg! Ik zou graag met Sylvie ook al beginnen maar ze wil wel op de wc maar er komt niks uit
En wat een lichtgewichtje is Sanne zeg! Zag het al aan de foto in mama’s hoekje. Mooi meisje ook! Amy was met 56 cm al 5144 gram!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy


#3

Wauw, rappe Danielle! En fijn dat met Sanne alles goed is.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Toppertjes heb je

Liefs Michelle



#5

Super zeg, fijn te lezen dat het zo goed gaat met je meiden!
Lekker trots blijven en genieten,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#6

Wat een mooie profielfoto trouwens!

Lilypie Premature Baby tickers


#7

Bedankt allen.

Sanne slaapt daarbij ook nu echt de nachten door, Om 23.30 de laatste fles en rond 7-8 uur weer de eerste.
Ik weet het, ben nu echt verwend door mijn dames


#8

Zo! Dat is snel zeg! Mag je je echt gelukkig mee prijzen wat zullen daar veel mama’s jaloers op zijn

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy


#9

Wat knap van Danielle.

En ook fijn dat het met Sanne zo goed gaat.

Groetjes,
Sandra


#10

Super dat het allemaal zo goed gaat met je meiden. Knap hoor van danielle. En Sanne gaat ook goed zeg.

Groetjes Ramona