Op zoek naar nieuwe namen


#41

Whahahaha die Sje,

Inmiddels ben ik wel al bevallen ja ( gelukkig dus maar) en onze zoon (wisten wij inderdaad wel al )Jessin word inderdaad al haast 2, maar liet toen ondanks dat ik nog 3 weken moest, toch lekker nog 5 weken op zich wachten.

Gewijzigd door - Asje op 07 May 2007 11:20:34


#42

Hahaha, omdat er door Sfie werd gereageerd met namen, ging ik ervan uit dat het 11 november 2006 was. Niet verder gekeken dan mijn neus lang was.
Ok, maar Jessin is een mooie naam, dus goeie keus gemaakt. Hihihi.
Zal iets beter opletten de volgende keer, maar een topic uit 1834… Sje toen bestond de site toch nog niet eens…

Groet Vanessa mama van Senna.


#43
quote:

Zal iets beter opletten de volgende keer, maar een topic uit 1834… Sje toen bestond de site toch nog niet eens…

Groet Vanessa mama van Senna.


hahaha nee kijk, das pas oplettend..... maar als ik me niet vergis was er toen geeneens internet ook. Neeeeeeeeee Geintjuhhhhhhhh


#44

Het is mei-vakantie in het zuiden van het land en het is slecht weer, dus ga er maar vanuit dat er de komende 2 weken meer oude topics opgedoken worden door pubers die zich thuis zitten te vervelen.

Groetekes, Sje


#45

En nee, inderdaad, in 1834 was er nog net geen internet. Dat was in 1837.

Groetekes, Sje


#46

whahwha die Sje we zouden een kwis kunnen gaan houden waneer is het indernet van startgegaan zijn het idee is begonnen in 1962 doorJ.C.R. Licklider van het Massachusetts Institute of Technology

neee geintje! asje had een heuze olifanten dracht

Tries