Op zoek naar nieuwe namen


#21

Mooie namen vind ik:
Emy (of Amy) mijn nichtje heet zo, maar mijn tante wou er eigenlijk nog iets aparts bij, en toen heette ze opeens Emy Luna. (andere nichtje heet trouwens Anne Lynn, misschien wat?)
Verder:

  • Damien voor een jongen (wel een beetje duister )
  • Doran voor een meisje.
  • Ryan voor een jongen.
  • Elles voor een meisje
    -En natuurlijk JEROEN } haha de leukste naam van allemaal

Ikke ben pas 16


#22

Luna vind ik ook erg leuk voor een meisje, maar zo heten of gaan al veel kindjes heten op dit moment. Dan vind ik het toch weer een beetje afgezaagd misschien. Tja en Jeroen… ? HHHmmmmmmmm ik denk maar van niet hahahaha maar wel bedankt, misschien kom je nog iets leuks tegen bij het zoeken naar artikelen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 29 Jan 2005 17:30:17


#23

Wat vind je van de naam Aiden! Ik ben helemaal weg van die naam voor een jongen.
Voor een meisje vind ik Ninthe heel erg leuk. Ik weet wel dat ik de meest vreemde namen had verzonnen toen ik in verwachting was van Nina (hormonen??) maar de naam Nina zat al vanaf dat ik klein meisje was in mijn hoofd, en ik moet zeggen dat ik nog altijd blij ben dat ik toch voor nina heb gekozen! Succes en mocht me nog een leuke naam te binnen schieten dan hoor je het zeker van me.
Groetjes Babs


#24

Ik vind het zoooooooooooo verschrikkelijk moeilijk dit keer. Pfffffffff…

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#25

Ja, 't is ook wel moeilijk.
Zeker tegenwoordig. Het lijkt wel of er steeds meer nieuwe namen bijkomen.

Ik zag net ergens de naam Chendo (spreek uit als: tsjendo)
En die vind ik toch wel errug stoer eigenlijk.
Had hem nog nooit gehoord.

Groetjes, mamma van Stephan


#26

Ja chendo nog nooit gehoord , erg stoer , maar namen zijn gelukkig altijd zooo persoonlijk! Ik vond het ook zo moeilijk als jasmijn een jongetjes was geweest had het Jeremy geheten maaar… nu achter af vind ik die naam heel niet leuk?! Grappig is dat, wat ik nog meer wel leuke namen vind Brend , Viko, Mats, Dex, Yorrit,Danno,Tycho en voor een meid Jasmijn hihi, Sara,Dyona , Dyoni,Cheyenne, Isabel,Madelief,Yoni,Marinda, succes met denken en vinden van een mooie passende naam voor jullie nieuwe lieve spruit!


#27

Als Lisa een jongen was geweest had ze Daan geheten en als Cas een meisje was geweest had hij Dana geheten.

Maar ja daar heb je niet aan, in ieder geval niet aan Daan want die heb je thuis al rondlopen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#28

jajaja maar ja zou ook een Dana kunnen zijn en anders kan ook nog Daan jr. hihihi

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#29

Ja Astrid je moet natuurlijk wel happen op mijn hint. Nu weten we nog niet wat het wordt!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#30

Hahaha, er wordt hier helemaaaaaaal niet “gevist” hoor

Groetjes, mamma van Stephan


#31

Welnee, tuurlijk hebben we geen “straf” verdiend zoals je net zei.

Maar als mensen beslissen om het voor zichzelf te houden dan respecteer ik dat (hoewel ik uiteraard ook altijd nieuwsgierig ben hoor, als mensen het zélf al wel weten )

Wij hebben er nooit geheimzinnig over gedaan toen we het wisten, maar ieder zijn mening en keuze!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 01 Feb 2005 14:03:57


#32

Tuurlijk

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 01 Feb 2005 14:43:04


#33

hihihi hahahaha ik vind het wel erg komisch !!! Misschien vertel ik het alsnog want we gaan echt hulp nodig hebben bij het zoeken naar een naam vrees ik.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#34

Je hebt gelukkig nog ff de tijd voor een naam, dat scheelt
In principe nog 4 maanden
Je komt vast vanzelf een naam tegen dat je denkt van: Heee, dat is 'm !

Groetjes, mamma van Stephan


#35

Tiago?

Die naam kwam ik net tegen en dacht: zet 'm gewoon ff neer hier (wie weet, hahaha!!! )

Groetjes, mamma van Stephan

Bedenk me nu dat ie wel teveel op de naam Tycho zal lijken, haha!!

Gewijzigd door - Bieb op 02 Feb 2005 16:27:59


#36

Misschien is 't een idee om nu niet eens alle namenboekjes door te spitten maar 'ns op google te zoeken op mythologische namen. Zo kom je misschien nog 'ns iets aparts tegen. Heel veel succes!

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)


#37

Bryce

(die naam kwam ik laatst ergens tegen en vind hem op zich wel mooi. Dacht: ik plaats hem gewoon )

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 09 Feb 2005 23:02:40


#38

Hej, mooie namen.
Ik vind, Evita vb mooi of Aurelie of Zia

Men neefje is gisteren geboren, en hij heet Kai.
Ik zoek de betekenis maark an hem nergens vinden
Hij weegt maar 2kilo en is 44cm maar is niet te vroeg geboren, komt gewoon omdat de mama een maagoperatie heeft gehad.
grtjs

quote:
Nu ik ietsje meer dan 11 weken zwanger ben, vind ik het wel erg leuk dat we het op dit forum hebben over namen. We waren er nog niet zo mee bezig, maar dit stimuleert natuurlijk enorm zo, hahahaha. Evianne is natuurlijk een aparte naam, gemakkelijk uit te spreken ( zeker in zo`n boerendorpje als hier ) Je kan er ook niet zoveel pestnamen op verzinnen alhoewel we daar niet meteen bij stil stonden toen we op de naam kwamen hoor. Maar dat is wel tof. Zo vind ik bv Tristan, Tristen, Tamar ( maar zo heet de dochter van Daan zijn zus in Israel al ) of bv Liona wel erg leuk, maar Daan weer niet hahaha. Als Evianne een jongetje was geweest was het Jurrien geworden, dat was de beste van ons lijstje, maar eigenlijk niet helemaal wat we leuk vonden. Maar we zijn erg benieuwd met wat voor namen jullie komen. Heerlijk zoveel hulp want als je op het net gaat zoeken dan gaat dat vaak per beginletter terwijl we geen voorkeur hebben of je wordt er op een gegeven moment echt tureluurs van. Ook aan de boekjes ben je snel gaar vind ik.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003



#39

Hoi Astrid,

Ben je er inmiddels al uit, volgens mij moet je bijna bevallen als ik zo een beetje door gerekend heb. Nog een weekje of 3?
Gaat alles goed of sta je op knappen. Weten jullie zelf al wat het gaat worden… een jongen of een meisje?

Groet Vanessa mama van Senna.


#40

Nou Vanessa let eens op zeg. Astrid is dit topic eind 2004 gestart! Wat denk je, zou ze al bevallen zijn?

Die kleine mop wordt inmiddels al weer bijna 2 jaar en hij heet Jessin. Dus we hoeven niet meer mee te denken.

Sorry hoor, maar een beetje beter opletten voortaan voordat je op topics uit 1834 reageert.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 May 2007 10:10:13