Op zoek naar een fotolijst....?

Hoi allemaal
hopelijk kan iemand mij helpen
Ik ben op zoek naar een apart fotolijstje. Half vitrine kastje. Ik geloof dat ze het ook wel 3D lijsten noemen.
Ik wil nl de eerste speen, haar armbandje van het ziekenhuis en het klemmetje van haar navel voor een mooie foto inlijsten.
Overal heb ik gezocht, maar kan het niet vinden. Ikea heeft ze wel, maar niet diep genoeg voor een speen.
Xenos hier hebben ze niet meer, terwijl ze ze wel ooit hadden.
Iemand een idee?
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

hoi Boukje,
ik heb hier zo’n lijstje, maar dat hoorde bij zo’n set om handjes en voetjes in t gips in te lijsten. Dat zou je daar ook voor kunnen gebruiken.
Ik heb 'm van baby-art, maar als je alleen het lijstje nodig hebt, zou ik een goedkopere versie hiervan kopen. Laatst hadden ze dit bij de action, maar ik weet niet of die bij jou in de buurt ligt en of ze die nu nog hebben.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heb je al gegoogled?? Dan willen er ook nog wel eens internetwinkels omhoog komen.

Groetjes,

Michèle

Ja, ik heb hem gegoogled, maar dan kom ik ook niet ver. Er zijn nogal wat namen voor zo’n lijst.
Ik ga gelijk kijken bij baby-art. Dankjewel
En de action is hier gesloten!!

Lilypie First Birthday tickers

Wij hebben zo’n lijstje met de kleinste i love oma speen aan mn schoonmoeder gegeven voor het wekelijkse oppassen dat ze doet, is nog steeds een groot succes!

Dit lijstje had ik al heel lang, weet niet meer waar vandaan. Kijk anders eens bij de Expo, die hebben altijd heel veel van dit soort dingen.

succes!
liefs

Heb je al aan Pipoos gedacht? Volgens mij moeten die ook dat soort dingen hebben.

Groetekes, Sje

Oh jammer dat die gesloten is ze hebben ze namelijk nog steeds bij de action. Misschien zit er nog 1 in een plaats bij jullie in de buurt.

Als je het nergens kunt vinden zit er maar een ding op en dat is zelf maken hahahhahahah

Je zou een fotolijstje moeten kopen wat je mooi vind en dan met 4 latten een kastje maken en dan de achterkant van het fotolijstje weer gebruiken om het dicht te maken.
(wel van hout want dan kun je een super houtlijm gebruiken en evt. verstevigen met een paar kleine spijkertjes en als je nog een leuk kleurtje verf in de schuur hebt staan …)

Sucses.

Gewijzigd door - vlokje03 op 16 Jul 2010 21:39:43

Ik heb zo’n lijstje bij de Action gehaald. Maar dat is alweer een jaar of wat terug…dus ik weet niet of ze ze nog hebben.

Succes met zoeken.

Gr

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb lijstjes van de Xenos, het is alsof je in een babykamertje kijkt, met een wiegje er in en er kan een foto’tje in het lijstje wat op de muur is afgebeeld. daar zou je ook iets in kunnen leggen.

Groetjes Anouk