Op zoek naar dé ONVERWOESTBARE drinkbeker

Ja jullie lezen het al… ben dus op zoek naar een antilek drinkbeker die voor de verandering eens NIET lekt en ook niet kapot te krijgen is.
Onze zoon is nogal een wilde en gooit met drinkbekers.
Nu had ik er een van difrax (die overigens wel lekte als het ventiel eraf schoot) maar daar vlogen de plastic splinters ineens vanaf.
Die van avent ben ik niet erg kapot van (variant +4mnd) want die lekt nog erger en die van prenatal is niet open te krijgen als er eenmaal uit gedronken is…
Dus tips zijn errug welkom

Onverwoestbaar weet ik niet, maar ik heb voor 1.40 euro een drinkbeker met zachte tuit bij de action gehaald! En ik ben tevreden! Met mijn dochter ook alle soorten en maten gehad, en er was nooit 1 die mij super voldeed!
Die ik nu heb staat mickey mouse op. Mocht je het willen proberen, weet je waar je naar opzoek bent
1.40 he? Ja even dat je het goed leest; eeneuroveertig; KOOPJE!

Manderijn

Van Tupperware!
Is alleen kapot te krijgen als er in gebeten word (zachte tuit) en lekt alleen als er bewust met de tuit op een ondergrond geduwd wordt.

Ik vond het een hele fijne tuitbeker maar hier kapot door tandjes.

Weet niet hoe oud je zoon is?

Kan hij nog niet uit een gewone beker drinken?

Mijn dochter was ook zo’n knoeiert! Zat met de vingers in het tuitje te peuteren, dus zachte tuiten of van die tuitbekers met zo’n vliesje in de tuit waren zo kapot.
Bij de kruidvat voor 4,99 hebben ze er 1 met harde tuit en ventiel en die heeft bij ons geen druppel gelekt!! Ook niet met gooien, schudden en allerlei andere fratsen.
Nadeel is alleen dat je het ventiel niet goed kunt schoonmaken… en die verkopen ze niet los, dus na een tijdje moet je wel een andere beker kopen.
Weet trouwens niet of het misschien wel schoon wordt in de vaatwasser hoor. Met de hand in ieder geval niet

hahah grappig ik zat net nog naar pippy’s tuitding te kijken, zij heeft er eentje in haar bed, want madam moet altijd water…
da’s eentje van de etos… niet van hun merk, geen kleur, doorzichtig en de tuit is zo’n zachte… lijkt echt op een tepel hahaha
lekt absoluut niet,anders lag hij niet in haar bed ofcourse, en die heeft ze al zolang ze een beker vast kan houden, denk al meer dan een jaar… eerst intensief ge-misbruikt als elke dag tuittutter, en nu dus al een tijd in haar bed, dus ik denk dat dat ding een goede optie is !

Pippy is geboren 17.07.2009

Lars is bijna 1… heeft boven en onder tandjes (en schérpe hihi)
Maar daar vrees ik niet voor hoor, tenminste niet qua beker, het is meer dat smijten wat hij ermee doet. Zoals ik al zei, hij gooit die difrax beker gewoon aan gruzelementen en de splinters vlogen eraf. Plus dat het ventiel van de difraxbeker ook nog weleens losvliegt waardoor de beker doodleuk leegloopt :stuck_out_tongue:
Die van de action en kruitvat gaan die goed open? Het moet ook niet zo’n beker wezen waarvoor ik moet wachten tot de ondersteuningstroepen weer binnen komen vallen zodat die de beker open kunnen maken :stuck_out_tongue:
Ben blij als tie wat groter is en normaal uit een bekertje kan drinken, want daarvoor is hij echt nog te wild (dan zit de limo tegen het plafond, de ruiten etc… hihi)

Kruidvatbeker gaat wel vrij zwaar open en dicht… maar ventiel is echt nooit los gegaan ofzo, en het is niet van dat hele harde plastic zoals de difraxbeker. Stukken zullen er dus niet zomaar afspringen.

Die van de action heeft geen antilekventiel, dus kan er ook niet uit
En gewoon een draaidop, ook ideaal!

Manderijn

Die van Tupperware is van eens oort rubber. Die deksel trek je er a.h.w overheen.
Easy. En er zit ook geen ventiel in.

Herkenbaar!!!
We hebben hier wel tig bekers in de kast staan en stuk voor stuk mankeert er wel iets aan. Of het lekt, of de ventielen vliegen er idd af en drijven dan vervolgens leuk in het drinken… en idd 3 difraxbekers (waar we dan nog het meest tevreden over waren) naar de grootje omdat Jasper ze op de plavuizenvloer knalde en het harde plastic knapte…

Maar nu hebben we de Nuby antilek met softharde tuit, hier zijn we heel tevreden over. Inhoud 266 ml, maar ze waren er ook in een kleinere versie. Er zit een soort doorzichtig klepje op waarmee je de tuit kan afdekken. Met twee-snelheden drinksysteem, en een stevig ventiel die tot dusver blijft zitten, ook met flinke stuiterpartijen! Het is te gebruiken vanaf 9mnd.
Ik kan je alleen zo niet zeggen waar je het kan kopen, want ik heb het hier bij een soort stunt-discount winkel gekocht die allerlei artikelen oorspronkelijk van het kruidvat verkopen. Maar ik weet dus niet of je het nog wel bij kruidvat kan krijgen of zij het uit het assortiment hebben en het daarom bij de stuntwinkel te koop was. Je kan even googlen, misschien via internet te bestellen.

Succes,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Wij hadden m ook van de Action! Eigelijk met de gedachte om nog wat meer tijd te hebben om een betere te kopen, maar dat is dus neit meer nodig geweest…
Dus ik zeg ook Action!

Ik ben erg tevreden over de antilek bekers van Mepal. Ze kunnen tegen een stootje en als ze vallen (of er wordt mee gegooid) dan gaat het antilekdingetje er niet niet ui.

http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=31909

Ik heb voor Lisa de Kruidvat bekers gehad, ideaal en geen lekkage bij smijten, vallen of schudden! Je hebt ze in blauw met paars en in blauw met groen!