Op vakantie!

hoi
wij gaan over 3weken 12 dagen naar spanje met het vliegtuig onze dochter is dan 18,5 maand dus we zijn zooo benieuw hoe dat gaat. zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met een kleine van 1,5 met het vliegtuig op vakantie??? we hebben een hotel en ze slaapt wel bij ons op de kamer :{ dussss ja dat was niet anders anders moest ik een 4 pers. kamer boeken en dus ook voor 4 personen betalen en ja dat was me effe iets te duur ze loopt nog niet dus en dan denk ik ook niet (hoop van wel hhaha) dus nog tips voor een bezigheid in het vliegtuig???

xxxkim

mama van joya (20-12-2006)

Het schijnt dat vooral de stuardessen goed weten wat je in het vliegtuig kan en mag doen. Ook tegen de druk op de oortjes hebben ze wel trucjes!

Veel plezier in Spanje!!

ja dat zal ook wel die maken het natuurlijk zo vaak mee. joya vind mensen op zich al geweldig en dan een heleboel bij elkaar nou dan zal ze ze wel vermaken 2,5 uur lang haaha veel plezier zal wel lukken we hebben er zin in…thankxxxxxxxxxxxx

Samen met mijn zoontje van 24 maanden heb ik een vliegreis van 9 uur naar Amerika overleefd … … hahaha Tip om een portible dvd speler mee te nemen in het vliegtuig . Luca heeft regelmatig naar zijn favoriete dvd kunnen kijken . verder liep hij door de gang heen en had ik in mijn tas doosjes met krentjes mee genomen . Luca heeft geen last gehad van het opstijgen of dalen van het vliegtuig .

heel veel succes !!

Samen met mijn zoontje van 24 maanden heb ik een vliegreis van 9 uur naar Amerika overleefd … … hahaha Tip om een portible dvd speler mee te nemen in het vliegtuig . Luca heeft regelmatig naar zijn favoriete dvd kunnen kijken . verder liep hij door de gang heen en had ik in mijn tas doosjes met krentjes mee genomen . Luca heeft geen last gehad van het opstijgen of dalen van het vliegtuig .

heel veel succes !!

hoi

ja daar zaten wij ook an te denken een dvd speler mee te nemen maar ik wist niet zeker of dit wel mocht maar dat mag dus! yehh dan komt het wel goed een paar dvd mee en dan heeft ze in spanje ook wat te kijken dan ga ik maar een even op zoek naar een dvd speler bedankt voor de tip!

xxxx

Hallo,
Wij zijn net 2 weken terug van vakantie en zagen er ook tegenop ! We hadden ook nog verschrikkelijke vliegtijden. half 7 in de avond vliegen en terug om 23 uur ! Ik heb haar net voor opstijgen een flesje drinken gegeven voor de pijn in de oortjes en ging super. Bij de landing viel ze zelfs in slaap. Het enige wat ze niet leuk vond, was dat ze vast moest bij papa of mama, maar op de juiste hoogte mogen ze weer los. Demi liep wel, maar had er niet echt behoefte aan om rond te huppelen. Ben maar blij met kruipen anders kun je er op vakantie continu achteraan hahahaah ! Heel veel succes en die dvd speler mag idd wel
Gr Natasja