Op vakantie met een 1 jarige

Wij willen in 2011 op vakantie voor een weekje of 2 met ons dochtertje. Ze is dan ruim een jaar.

Onze eisen: Iets kunnen huren van een tent of sta caravan, vlakbij een strand/zee of iets met zwembad, een uurtje of 5/6 rijden…

Tenzij het vreselijk spectaculair is… Dan willen we evt nog wel iets langer rijden…

Wie heeft er tips of ene ideetje?

Ik lees gelijk met je mee, want wij hebben hetzelfde plan aankomende zomer.

Je kan kijken op www.petitparadis.nl
Daar hebben ze kampings inclusief caravan of tent hier. Wij hebben even zitten kijken en zijn 300 euro voor 3 weken goedkoper uit dan afgelopen jaar en toen hadden wij zelf onze tent tafel stoelen en parasol mee.

Ik las de titel heel anders. Ik dacht dat een van de gezinsleden op vakantie jarig zou gaan zijn…

Groetekes, Sje

@ Mellanie: Dank je wel voor de tip! Deze ga ik zeker opslaan!!
@ SJe: Hahaha, ja dat had ook gekund

Wij hebben gisteren besloten om te gaan vliegen! Dat zagen we eerst totaal niet zitten maar ik wil ergens heen waar we zeker zon hebben en mijn man heeft een hekel aan autorijden waar hi jde plk niet kent. En gezien het gesjouw en het prijsverschil kunnen we net zo goed 11 dagen naar Turkije gaan!

We gaan naar een hotel waar mijn ouders al meerdere keren geweest zijn en erg goed is. Dat vind ik ook wel fijn om te weten, zo’n eerste keer met een kleine meid erbij!

Maar de tip van Mellanie ga ik zeker onthouden voor de toekomst!!