Op tenen lopen

dylan loopt op zijn tenen al vanaf dat hij kan lopen,ben er vaak me naar ha gegaan en als hij zij dylan loop eens liep meneertje plat,en ik schaamde me dat ik weer naar ha was gegaan…zij ook altijd wel als ik thuis zeg loop plat dan deed hij het voor 5 passen en dan op tenen…

toen met schoolarts had ik ook daar gezegd dacht zijn andere mensen en ja je weet nooit,maar ook daar liep hij goed en zeiden ze,hij kan maak je geen zorgen.

maar eenmaal buiten jahoor op zijn tenen.

nu zaggen we dat hij dus op beiden voeten een knobbel heeft ik maak me nu best wel zorgen ,kijk hij is 9 en en weet donders goed als ik zeg loop goed of plat op je voeten dat hij dat moet doen,maar hij rent/loopt op tenen gevolg schoenen verslijten voor en niet achter.

nu wil ik toch maar weer een afspraak maken bij de ha,maarja met gevolg dat ze natuurlijk weer zeggen kijk hij kan het dus hij moet maar gewoon lopen.

en als ik zeg loop goed doet hij het,maar hij loopt dan echt als een achterlijk iemand,sorry hoor maar echt het is geen gezicht eerst hard zijn hiel vervolgens dan de voorkant,en dan ook nog wijdbeens want hij moet dan kijken hoe hij loop bang om te vallen ofzo ik weet het niet.

maarja wat mot ik hier nu mee he,heb toevallig iemand van jullie ervaring in familie of vriendenkring dat een kindje ook zo loopt.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja dat heb ik: Marten liep ook altijd op zijn tenen. Naar het cb geweest en die verwees me door naar de ha. Naar ziekenhuis geweest en daar zeiden ze dat er niks ad hand was. Hij heeft flexibele platvoeten dwz dat t weer bij trekt. Ze waren bang dat zijn spier niet genoeg was opgerekt en dat kan alleen operatief verbeterd worden. maar ik hoefde me nergens zorgen over te maken volgens t zh.
Dat van die knobbel heb ik geen ervaring mee.
Je zou de ha kunnen vragen of hij je door verwijst naar t zh, dan moet je een paar schoenen mee nemen die hij veel gedragen heeft, zo kunnen ze zien hoe hij zijn voeten neer zet.
veel succes.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

dat van die schoenen doe ik,heb nog gympen van afgelopen zomer,daar speelt hij mee buiten namelijk

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik liep vroeger ook altijd op mij tenen,(was toen 8 jaar) ik kon wel normaal lopen maar dan was ik zo als iedereen tenminste dat zei ik altijd volgens mijn moeder.

Met lichte chantage heeft mijn moeder me toen zo vergekregen dat ik normaal begon te lopen.

Suc-6 ermee! en als zal je 10x bij de huisarts naar binnen vallen, ze moeten je gewoon verder gehelpen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben