Op 't potje!

Hoi. (sorry, lange tijd weggeweest van deze site…andere bezigheden gehad…) maar wilde jullie deze mijlpaal wel even mededelen": Ian heeft vorige week voor het eerst op het potje gepoept!!! Hij ging het opeens allemaal heel goed aangeven (met het mooie weer liep hij vaak in blote billetjes of zwembroekje in de tuin…) en dan vond íe een poepie in zijn broek…blijkbaar erg vies. Eerst zei hij vooraf "bah"en was ik steeds te laat met 't potje…later ging hij er uitzichzelf om vragen (pakte hand van me, trok me mee, en zei dan heel dwingend "bababaaaHHH!!!"en dan zette ik 'm op het potje en voila!!! Knap he??? en dan voor 19 maanden!!!Groetjes, trotse Corrine.

Heel knap!
Lucas deed dat vorig jaar ook, ook rond de 19 maanden. Maar de lol was er bij hem helaas ook na ongeveer 2 maanden weer af en was het ineens over.

Succes! Ik hoop voor jou dat Ian het wel volhoudt

Groetjes Miriam

Da’s echt fijn!!
En inderdaad volgens mij wel vlot, 19 maanden.
Ik hoop voor je dat hij het vol houdt!
Enne…ik vroeg me inderdaad al af waar je nou al die tijd was!
Wij krijgen binnen 1 of twee weken trouwens thuis internet. Luxe hè?
Kan ik ook wat vaker op de site kijken en meekletsen etc. (tot nu toe gebruikte ik computer van mijn ouders).

Groetjes, Bianca

Hallo zeg!Dat is wel heel snel.En hoe doet hij het dan met plassen?Men zegt toch dat ze eerst zindelijk worden van plas en dan pas van het poepen of niet?
Groetjes Eljada.
Trouwens wij hebben een buurmeisje van bijna(nov)4 jaar.En die doet ook nog alles in de luier.Dat stelt mij weer gerust.