Gisteren hadden we een gesprek bij het kdv.
Sanne meegenomen, Frans meegenomen en daar zaten we. Na een half uurtje geklets over pedagogiek (wat ik echt interresant vond) zat Sanne zich maar een beetje te vervelen. Dus werd er voor haar een speeltje gehaald. Daar zat madam dus heerlijk te spelen. Nu is het zo dat onze dochter de gave heeft om op precies het goede moment te lachen of serieus te kijken, zo ook tijdens dat gesprek. Als we het over haar opvoeding hadden keek ze serieus en als we het over komische dingen hadden begon ze te lachen. toen ze was uitgespeeld, kroop ze naar de deur (glas) om daar met zeer veel plezier te kijken naar spelende kindertjes. Sanne moet nogh steeds alles proeven dus ook het glas werd helemaal afgelikt. De spelende kinderen aan de andere kant van de deur vonden dat wel een leuk spelletje dus begonnen aan hun kant van de deur het glas af te likken.
Tja, van praten komt er dan niet veel meer.
Dus kregen we een rondleiding. De groep waar ze terecht komt hebben we bekeken en kennisgemaakt met de juffen. Sanne kroop ondertussen rond alsof ze dat daar al jaren deed. Dus ze verwachten met haar geen problemen.
Ik moet zeggen dat ik zeer enthousiast ben voor dit kdv. De ruimtes zijn stimulerend maar niet te(er slingert geen nodeloos speelgoed rond). Per kind word een programma samengesteld. Tot 1 jaar mogen ze doen wat ze willen. Maar later ook. Vooral als ze zelf dingen aan geven willen ze daar heel ver in gaan. Ze gaan 3 keer per dag naar buiten. Wandelen maar ook spelen. Ze koken, knutselen etc. en wat ook heel fijn is, als we een keertje omhoog zitten met de oppas dan kunnen we nog een extra dagdeel afspreken. Voor een gereduceerde prijs. Het is echt allemaal zeer positief.
Alles is incl. behalve de melkpoeder.
Dit hadden we al maanden eerder moeten doen.
Liefs Kristel
Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 26 Mar 2004 08:41:30

.gif)