Op reis

hallo allemaal, ik vroeg me af of iemand tips voor mij heeft.Over 2 weken gaan wij met de auto op vakantie, we moeten best ver rijden dus ik probeer te verzinnen waar ik sam (15 maanden oud)mee bezig kan houden in de auto, ik vind het moeilijk iets te verzinnen hij is ook zo snel op iets uitgekeken dus tips zijn van harte welkom

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

ik na altijd genoeg speeltjes mee,bij kaitlyn en ook toen die tijd dylan was het een favoriet om de dieren geluiden spel mee te nemen

Wij hebben zo’n handig (hard plastic) “tafeltje” dat je over zijn schoot heen kan zetten.
Daar kan je dan speeltjes opleggen ofzo.
Is altijd net ff wat makkelijker.
Weet alleen niet meer waar we dat ding gekocht hebben (lekker handig )

Verder zou ik hem elk uur ofzo iets nieuws geven.
Gewoon een leuk kleinigheidje.
Dat “breekt” even.

Verder een leuke cd (of tape) met kinderliedjes.
En onderweg als je stopt hem natuurlijk ff lekker laten bewegen (weet niet of hij al loopt eigenlijk).

Verder weet ik het zo gauw eigenlijk niet.
Mocht me nog wat te binnen schieten dan hoor je het

Alvast een fijne vakantie. Heerlijk!
Waar gaan jullie heen als ik vragen mag?

Groetjes, mamma van Stephan

Nou, wij hebben met daan was toen ook 15 maanden vooral ´s nachts gereden (Heen en teurgweg) en toen sliep ie heerlijk.

Belangrijk (heb effe niet gekeken wat Bianca had geschreven) is dat je tussendoor stopt zodat hij zich lekker uit kan leven. Kruipen lopen of zo.
Afwisseling van speeltjes. Had voor Daan een tas met kadootjes ingepakt (zelfs oud speelgoed van hem) vond ie erg leuk.
Eten en drinken. Het schema zoveel mogelijk van thuis aanhouden.

Verders weet ik ´t effe niet.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

we gaan naar duitsland toe, lekker naar de sneeuw!Bedankt voor jullie tips, sinds 1,5 maand loopt hij dus ik zal hem lekker laten lopen en uitleven bij elke stop die we maken.Hebben jullie nog ideen voor kleine cadeautjes voor hem voor onderweg waar jullie goede ervaringen mee hebben

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

Een boekje met van die flapjes (die ze open moeten doen en waar dan wat achter afgebeeld staat, je kent ze wel)

Ehm…15 maanden is ie toch?
Even in mijn geheugen graven hoor
Misschien kan je anders even kijken bij Kruidvat of Trekpleister ofzo.
Die hebben vaak leuke, kleine en betaalbare dingetjes.

Mocht me nog wat te binnen schieten dan meld ik het.

Zo’n plastic blad waar Bieb het over had zag ik vorige week bij het kruitvat liggen, ik weet niet of ze er nu nog liggen.

Wat ik verder kan verzinnen is zo’n magisch tekenbord, waar ze op kunnen tekenen en dan een schuifje overhalen en dat de tekening dan weer weg is en ze opnieuw iets kunnen tekenen!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja, dat kunnen ze met 15 mnd inderdaad ook natuurlijk, zo’n tekenbord!
Goed idee Jolanda!

Ik had voor Daan een paar van die kartonnen boekjes wat goedkope speelgoed zoals traktor en auto´s gekocht. Enne eigen speelgoed opnieuw ingepakt. Werkt ook goed.

Dat van kunststof plankje waar kun je dat krijgen. Weet ik dat alvast voor de zomer vakantie

Groetjes,

Diana moeder van Daan