Op ontdekkingstocht :)

Jeske heeft het laminaat ontdekt… Dus nu schuift ze hele kamer door… Haar benen gebruikt ze niet… Alleen haar armen… Het ziet er echt uit als een zeehondje, zo schattig… Alle kattenspeeltjes zijn interessant, evenals de tafel- en stoelpoten… Ze gaan voornamelijk achteruit en soms een beetje vooruit, draait hele rondjes om haar as…
Het zat er al een beetje aan te komen, want ze was de afgelopen tijd een beetje
hangerig…
Jeske is in ieder geval trots op haarzelf en ik ben trots op haar…

Hoi,

Elke ging zo rond die leeftijd ook schuiven, maar gebruikte maar 1 been
de andere liet ze liggen.
Op een gegeven moment ontdekte ze dat ze het andere beentje ook
kon gebruiken.
Is een leuk gezicht he?
Ze gaan van alles ontdekken en kruipen van de kamer naar de gang en
keuken.
Werd dan wel sneller moe en ging dan weer heerlijk slapen.
Kan niet wachten tot Anne dit ook gaat doen. Duurt helaas nog een
paar maanden. (ze is nog maar 3 mnd)
Vindt het wel leuk trouwens dat wat Elke al lang heeft gedaan dat
Anne dit ook nog allemaal gaat doen.
Kan ik nakijken wie er sneller in dingen is.
Heb dat nl. allemaal bijgehouden.
Geniet er maar van. Echt leuk al die nieuwe fases.
Weet je wat trouwens ook leuk is als ze voor het eerst stapjes
zetten.
Eerst een of 2 en dan vallen ze weer op de billen en zo iedere
keer wat meer.
Elke had het ineens te pakken en rende gelijk hard weg. Een lol
dat ons kleine meisje had!!

Groetjes Heleen

Kan me voorstellen dat je trots bent!
Zoë kruipt wel in de box, op bed en op de bank maar als ik haar op de grond leg, weet ze niet meer wat ze moet doen en gaat ze “skydiven”, armen op zei en omhoog en benen omhoog als ze op haar buik ligt.
Nu ligt ze niet heel vaak op de grond omdat wij een Alaskan Malamute hebben, een grote lieve hond maar een klein beetje lomp en die gaat gerust op haar staan om haar te kussen…

Groetjes,
Inge

Hahaha, dat “skydiven” is hier ook populair, vooral met veel gekraai erbij…
Ik heb geen hond maar wel 4 katten… Tot nu toe blijven ze bij Jeske uit de buurt… Maar dat heeft meer te maken met haar grijpgrage handjes, dan dat ze er bang voor zijn… Vaak zitten ze van een afstandje alles te bekijken…

Op het ogenblik is het hier net apekooi… Ik heb haar net onder de box uit gehaald en nu doet ze verwoede pogingen om bij haar babygym te komen…

Hihi dat zou ik graag zien! Ik speel nu geregeld met Zoë op haar slaapkamer op de grond, dan heeft Amiq (de hond) het niet in de gaten. Zoë heeft nu net de deur van haar kamer ontdekt en dat is ook heeeeeel leuk om mee te spelen (zo lang hij ver open staat dan).

Groetjes,
Inge

Jeske heeft op het ogenblik iets met de bureaustoel… Al ligt ze aan de andere kant van de kamer… Binnen 5 minuten is ze weer bij de stoel… Snap ik wel, want paps en mams zijn nogal computerfanaten, dus die zitten er met regelmaat op…
De computer is namelijk onze multimedia-player… Het is onze krant en radio…

Jeske heeft pas van overgrootmoeders een popje gehad die lacht als je op het buikje drukt… Dikke pret!!
Bestudeert jouw Zoe ook alles wat op de grond ligt? Er kan hier geen kruimeltje liggen of madam vindt het en stopt het in haar mond…

Yep, oog voor detail! Met name alle labeltjes aan kleren, speeltjes etc. zijn favoriet. Ik typ net in een ander topic dat Zoë net voor het eerst naar me toe komt gekropen (en gerold etc.), ben zo trots!!!

Groetjes,
Inge

Hallo,

Fijn om te lezen wat jullie kleine spruitjes al allemaal uitsteken! Hier is het daarop nog even wachten, maar ik kijk er alvast naar uit! Lijken me weer heerlijke nieuwe fases, maar wel vermoeiend!

Groetjes,

Tamara

Help! Ik moet snel ogen in mijn rug gaan kweken! Hahaha…
In plaats van alleen als een zeehondje schuiven, gaat het kontje ook mee omhoog… Dus bijna kruipen…

Ook hier is ze nu met de deur tegen de muur aan het rammen, het speeltje van de katten aan het molestreren en Mojo aan het najagen (al is ze een stuk langzamer)…

Ze bleef op een gegeven moment zo lang stilstaan qua ontwikkeling dat ik me een beetje zorgen begon te maken… En in 1 keer komt ze vooruit en begint me toch te
"kletsen"… Wawawawa, bababa…

En een eigen wil te kweken natuurlijk… De krokodillentranen sproeien rijkelijk, hahaha…

wat leuk kan niet wachten tot het hier zo ver is.
maar dat zal nog wel even duren al hoewel het toch al snel genoeg gaat ze zijn inderdaad zo groot!!!

Geniet ervan Paula!!!

Groetjes Gytha

Pfff, was er net op tijd bij…
Mijn vriend had van de week het traphekje geinstalleerd… Ik moet er zelf ook nog aan wennen… Dus vergeten dicht te doen…
Zat madam in de keuken te snoepen van het kattenvoer…
Ik denk dat ze hooguit 2 brokjes opheeft… Maar toch, het traphekje vergeet ik dus niet meer…

(moet ergens toch stiekem een beetje lachen)

hahahaha, kan me voorstellen! Vond ze het lekker? Gelukkig was het nu iets onschuldigs… ik vergat het ook altijd, zat meneer opeens bijna boven!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Hmmz, eigenwijs klein wezentje…
Nu zijn de kabels van de computer aan de beurt… De computer staat in de woonkamer… En iedere keer schuift ze stiekem naar het bureau toe… Dan kijkt ze me even ondeugend aan en hop, weer een kabel te pakken…

En ze weet het best hoor… Hahaha… Heerlijk kind…

Haha die Jeske! Zij en Zoë gaan bijna gelijk op volgens mij. Bij ons is nu de luieremmer met vieze luiers favoriet en de stapel met tijdschriften onder op een stapeltje: heerlijk om op te eten en kapot te scheuren

Groetjes,
Inge

Pff… Eindelijk snapt ze het woordje nee… Maar poehee… Wat een driftkikker heb ik op de wereld gezet!
Zodra ik nee zeg gaat ze krijsen en met de handjes op de vloer slaan… Om daarna gewoon om te draaien en dan iets anders te gaan doen…

Voorbeeld:
ons internetkabel ligt aan de rand van kamer, open en bloot (ik wacht nog steeds
op draadloos)… Daar schuift ze naar toe en pakt de kabel… Ik zeg Nee Jeske, dat mag niet… Dan gebeurt het bovenstaande en gaat ze naar de bank/tafel/krabpaal van de katten… Om het na een kleine 10 minuten opnieuw te proberen…

Ik kan nu ook precies zien waar ze is geweest… Dvd’s uit de kast, oud reservekeyboard uit andere kast… Speelgoed dat hier en daar verspreid ligt…
Geweldig! Hahaha!

Ze eet trouwens gevarieerd… Ze had een folder van tafel te pakken…
Ik heb slechts enkele kleine natte stukjes van teruggevonden…