Jonathan groeit nog steeds goed. Was ongeveer 700 gram aangekomen in de laatste 5 weken en 4,5 cm gegroeid. Daar was ze tevreden over.
Heb het genoemd met het spugen en wat ik hem tot nu toe gaf. Ik maak 180ml klaar, waarvan 4 schepjes Friso Comfort en 2 schepjes normaal. Dus ze zei, dat we dan maar helemaal naar Comfort over moeten gaan. Dus ga ik dat maar proberen. Hadden natuurlijk net een nieuwe doos Normaal gehaald, van 't weekend, maar die zit nog dicht. CB zit vlak bij al de winkels in Zeewolde, dus ben even naar ETOS gegaan, waar ik nog wel eens sta te beppen.
En heb gevraagd of ik de normaal mag komen ruilen, ookal heb ik geen bon meer en dat is goed, dus dat doe ik aan het eind van de middag maar even.
Was wel grappig toen hij zijn injectie kreeg. Je zag zijn gezichtje kijken, zo van hmmm wat stopt ze daar in mijn been en het leek net of je hme zag denken, oh, ik moet huilen en toen begon hij een beetje en het was gelijk weer over en begon weer te brabbelen.![]()
Wat ik wel vreemd vond is dat ze het had over Vitamine D en K en met 1 ervan kon ik stoppen. Maar ik heb dat helemaal niet gegeven. Kan me niet herinneren dat dat moest. Hij krijgt vanaf het begin al flesvoeding, dan hoef ik toch niets extras aan Vit. te geven? Of wel?
Volgende afspraak is 24 Mei.