Op naar de toekomst

Het is (alweer) een lange tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen.
Sorry daarvoor, het is absoluut niet dat ik geen interesse heb in jullie. Integendeel, ik heb nog af en toe wat topics afgelezen. En elke keer zat ik eraan te denken maar kon ik me er gewoon niet toe zetten.
Hopelijk willen jullie me hier nog hebben

Een tijd terug is (zoals sommige misschien nog wel weten) bij mij burn-out geconstateerd, ben hiervoor nog in behandeling bij de psycholoog.
Ik kan na een lange tijd weer is zeggen dat het weer wat beter gaat. Ik ben er helaas nog lang niet maar ik ga vooruit en dat is toch ook wel erg prettig om te merken. De behandelingen bij de psycholoog hebben mijn ogen echt geopend, het was/is de hoogste tijd om mezelf is voorop te zetten in plaats van de rest van de wereld. En dat gaat steeds een beetje beter, het blijft een leerproces.

Inmiddels ben ik ook plannen aan het maken voor de toekomst. Ik ben bezig met een opleiding, die heeft wel een tijdje stilgelegen maar ben ik nu weer langzamerhand aan het oppakken. En als het goed is kan ik daar eind van dit jaar m’n eigen bedrijfje in opzetten. Het is niks groots, dat is de bedoeling ook niet want dan gaat het me dalijk weer teveel kosten. Maar ik vind het wel ontzettend leuk om daarmee bezig te zijn.

Onze kleine pop is een ontzettend lief peutertje geworden, natuurlijk heeft ze zo af en toe d’r streken wel is maar vergeleken met anderen valt ze zo ontzettend mee. En dat is maar goed ook want vanaf januari is ze dus thuis (hiervoor ging ze 4 dagen per week naar de kdv) en met behulp van m’n moeder en m’n vriendin gaat dat best aardig. En vanaf 16 februari kan ze ook al naar de psz voor twee ochtendjes per week en dat is voor ons allebei ook wel erg lekker. Ben erg benieuwd hoe ze het daar gaat vinden.

Ik hoop dat ik weer wat meer kan komen ikkebennen, ik ga er in ieder geval m’n best voor doen.

liefs,
Rinske

Zo te horen ben je inderdaad weer op der goede weg, en inderdaad deze dingen kosten tijd. Fijn dat het allemaal langzaam aan weer vorderd enne je ziet het wij zijn er ook nog steeds

Groetjes,

Michèle

wij zijn dr nog (zo verslavend is ikkeben haha)

en wat goed dat je nu op de goeie weg zit.neem lekker je tijd je rust en doe je ding op je eige manier.

before you judge me, try hard to love me

Goed bezig joh! En wij willen je natuurlijk nog terug, doe rustig aan.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zo te lezen ben je heel hard op weg naar wat positiviteit!!! Enne… tuurlijk ben je hier nog hartstikke welkom!!!

Fijn dat je de draad weer een beetje op kunt pakken en de toekomst weer met hoop tegemoet gaat! Blijf goed op jezelf letten en leuk om van je te horen!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat het wat beter gaat. En aan jezelf denken is het belangrijkste Wij lopen niet weg

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Welkom terug! Fijn dat het weer een beetje de goede kant op gaat.

groetjes Ramona

Super dat het beter gaat! Denk goed om jezelf en veel sterkte en succes nog de komende tijd!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

thanx
uiteindelijk komen we er wel hoor, het heeft lang geduurd voor ik op dat punt aan was gekomen dus duurt het ook een tijd voor ik weer helemaal de oude ben.
maargoed ik leer t nu echt rustig aan te doen en dus aan mezelf te denken en dan komen we er uiteindelijk wel.

liefs,
Rinske

Welkom terug.

Enne je hoeft geen sorry te zeggen, het is juist hardstikke goed dat je tijd voor jezelf hebt genomen. Logisch dat ikkeben dan even wat lager op je prioriteitenlijstje staan. Wij lopen niet weg, dus natuurlijk vinden we het gezellig dat je er weer bent.

Ik ben blij om te lezen dat je weer de goede kant op gaat en idd zoiets heeft tijd nodig. Maar zo te lezen kom jij er wel.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra