Op mijn eettafel

weer een puzzel ligt. Ik had een heel kleine ronde eettafel en nog een heel grote vierkante in de schuur. Met kerst is deze naar binnen gekomen, en nu hebben we deze laten staan en kan ik weer puzzels maken. 1000 stukjes minimaal. Ben nu met het sterrenstelsel bezig dis ligt geeft in het donker. Ik plaak ze daarna altijd op met een glasplaat ervoor en dan hangen we ze op dus nog even en dan heb ik muurversiering voor in de slaapkamer.

Groetjes,

Michèle

Veel puzzelplezier! kan er ook altijd wel van genieten, lekker stukkies zoeken…

Geniet ervan!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ha ha ha nou met deze met dat sterrenstelsel is het echt zoeken

Groetjes,

Michèle

Veel succes en plezier!

Groetjes,
M

quote:
Ha ha ha nou met deze met dat sterrenstelsel is het echt zoeken

Kom op, je kunt die sterren toch wel uit elkaar houden?

Liefs!

Nou jij liever dan ik, ik heb daar echt het geduld niet voor. Hihi en ook geen zin in. Heel veel plezier in ieder geval met je puzzel.

Groetjes,
Sandra

Leuk puzzelen!!! Ik maak ze graag van Jan van Haasteren, dus ook van 1000 stukjes of meer! Wel een goed idee om ze te plakken en op te hangen!

@ Liske, Tuurlijk makkie grote beer, kleine beer, orion…

@ yavahn Ik ben een groot ravensberger fan. Lekker stevig en heeeel erg mooi. Die ik nu doe geeft dan licht in het donker en ik heb er een van allemaal katten, heel grappig en een onwijs mooie van Anne Rice (vampierendame) dus ik vermaak me wel voorlopig

Groetjes,

Michèle

We hebben mn schoonmoeder het meisje met de parel (moet jou toch aanspreken ) gegeven voor Sinterklaas, die is er ook helemaal zoet mee, ook een grote zwarte achtergrond, dus daar ben je wel even mee bezig!

Liefs!

Hmm meisje met de parel waar ken ik dat van Nee zonder dollen het is een mooi schilderij maar ik maak mijn eigen vermeren

Groetjes,

Michèle

Opschepper! Brengen ze net zoveel op als die opa Johan?

Liefs!

Nee das opa Arie Liske en nee ik ben nog niet dood

Groetjes,

Michèle

houwen zo!

Liefs!