Op kdv gesprekje gehad over Eef


#1

Gelukkig deed ze het allemaal heel goed op het nieuwe kdv! Ze was wel erg gehecht aan ‘vaste rituelen’ en dat kan wel kloppen. Altijd moet papa bv met haar in bad, mama niet en mama moet dan weer als laatste haar kamer uitgaan als ze gaat slapen. Gek he? Dat had ze daar dus ook. Ze doet heel goed mee met de groep en is dol op alle activiteiten, zoals zingen en eendjes voeren. De leidster zei dat Eva al heel ver was ‘in haar hoofd’ en heel veel in de gaten heeft. Dat ze goed verbanden legt en snel kan denken…Dat is dus mooi! Niet omdat het mijn kind is hoor, maar ik vind haar ook een slimme tante die al heel veel weet en op het kdv is ze blijkbaar ook zo leergierig. Vind ik wel grappig om te horen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers


#2

Goed van Eva!! Leuk he om positieve dingen te horen te krijgen Dan ben je ook weer trots op jezelf omdat je het goed doet Toppie hoor!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#3

Altijd heerlijk, zulke berichten over je kind. Geniet van je meissie!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Goed van eef hoor enne die vaste rituelen hebben we hier ook denk dat dat normaal is op die leeftijd.

Groetjes,

Michèle


#5

Leuk zo’n gesprekje, en fijn dat het allemaal goed gaat!

Seth heeft het ook heel sterk hoor, die vaste rituelen.
Vanochtend mocht hij bijvoorbeel dvoorin de auto, omdat we zijn ledikant weg gingen brengen, nou hij was over de rooie, want hij wilde achterin haha!

Liefs, Anne


#6

Goed zeg! En wat een mooie complimenten over je meissie.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#7

Wat fijn dat het allemaal goed ging, altijd leuk en fijn om te horen.

Groetjes,
Sandra