Op je 17e een kind?kan dat?

hallo,

ik ben pamela ben bijna 18 en mijn vriend is 27.

we gaan binnekort samenwonen en willen graag een kindje.

hij heeft een vaste baan, ik ook (werk bij de hema fulltime en volg daar ook gelijk een opleiding), heb mijn mavo opleiding ook afgerond.

dus opzich zit het wel goed met ons, bedoel we hebben de tijd er voor.

het enige probleem is mijn moeder, ik zou zo graag willen dat ze me steunde inplaats van het uit me hoofd te praten en dingen te zeggen van dan kom je der niet meer in.

ik snap het wel, ben best jong, maar me vriend is 27 we gaan samenwonen en kunnen het financieel redden en we willen het graag.

ik zou me niks van der moeten aantrekken en gewoon me gevoel moeten volgen, maar me moeder blijft me moeder en vind het zo lastig om er mee om te gaan.

heeft iemand tips?

roos

Hallo Pamela

Ik ben Natasja en woon samen met Marlon en mijn zoontje Bhodi (eerder huwelijk). Persoonlijk vind ik dat jezelf heel goed weet en voelt of je er klaar voor bent en de belangrijkste dingen zoals het financiele zit bij jullie wel goed. Zelf was ik 22 toen ik mijn zoontje kreeg en was dus ook nog wel een jonge mama, maar heb daar bewust voor gekozen. Soms denk ik nog wel een als ik met vriendinnen van vroeger praat die dus ipv kinderen kozen om te gaan reizen of carriere op te bouwen dan denk ik hoe zou het mij vergaan zijn als ik mijn zoontje niet gekregen had. Maar niks kan goedmaken van wat ik gekregen heb aan liefde en plezier aan mijn zoontje. Dus meissie als jij zeker bent van wat je wil GO FOR IT......... moeders draaien uiteindelijk alllemaal bij. Ben nu 20 weken zwanger van de tweede en geniet met volle teugen.

Ik hoop snel te horen wat je besluit wordt, kussssssssssssssss Natasja

hallo,

Bedankt voor je mailtje.

We hebben er veel over nagedacht met alles enzo,

En inderdaad het is wel zo moeders draaien wel bij, en als ze dat niet doet is het haar probleem gaat erom wat wij willen.

Dus ben afgelopen maandag gestopt met de pil(14-08-06), en we zien nu vanzelf wel wanneer het raak is.....

Bedankt voor de mail.    :-)

roos

hallo ik ben 18.en heb een kindje van 16 maanden en was zwanger op me 17.

ik wil je alleen er bij zeggen het is best zwaar maar wel heeel mooi.

je moet heel veel opgeven maar als jij dat er voor over hebt dan zal je beslist un goede moeder worden.

ik d8 ook toen ik zwanger was o en nu dan.maar een kind is het mooiste in je leven.en daar zal je ook altijd alles voor over hebben.

in iedergeval heel veel su6 en denk goed na met wat je doet,want het is voor je hele leven.

groetjes veronique

heey .

mijn  naam is Noa en ben 19jr. en heb al 2 kindjes. niet allebij even gepland maargoedmijn verhaal is lees bij in mama van en dan "zo jong"
volg je hart is wat ik je zeg en weetje je moeder zal het wel leuk vinden hoor !

ze wil je nu nog te veel in bescherming nemen enz.

succes .

liefs, Noa , Shania en Luna

Tuurlijk kan dat meid !! ik ben 16 en heb al 2kids dus waarom niet op je 17de of 18de !

groetjes