Hihi, een paar weken mooi weer, en alle mama’s proberen meteen hun kans te grijpen om met zindelijkheistraining te beginnend ![]()
Ik zou hem gewoon eens rustig kennis laten maken met t potje, even in zn blote billen laten lopen en hem er eens opzetten. Als hij even blijft zitten al flink prijzen, al heeft ie niks gedaan.
Mijn dochter heeft met 15maanden een periode gehad dat ze 3x per dag een plasje op de pot deed. Hardstikke goed natuurlijk. En toen was ze het ineens zat en wilde niet meer…
Heb r dus maar even laten doen.
Nu is ze 22maanden en wil geen luier meer aan… kwam wel mooi uit met de vakantie, dus maar weer begonnen met ‘trainen’. Het leek een paar dagen steeds beter te gaan, nog 2-3 ongelukjes per dag, maar ook geregeld een plasje en zelfs gepoept op de wc!
Alleen helaas vandaag weer niks
10 onderbroekjes in 1 ochtend nat, en dus 10x moeten dweilen! Normaal plast ze nooit zoveel! Zou het door de regen van vandaag komen? ![]()
De oudste ook rond deze leeftijd zindelijk (22-23maanden). Maar eigenlijk ging dat vanzelf. Hij wilde graag op de wc, en deed dan ook een plasje. Als ik hem er in het begin maar iedere keer voor en na het slapen, na het eten en voordat we weggingen erop zette was hij gewoon de hele dag droog!
Heb nauwelijks onderbroekjes hoeven wassen!