Op d'r zij slapen

Senna lag toen ik net boven kwam op d’r zij te slapen bovenin d’r bedje.
Ik heb d’r nu laten liggen want ze wordt straks nog wel een keer wakker en leg er dan wel weer terug op d’r rug en onder de deken.

Kan het eigenlijk kwaad als kinderen van Senna s’r leeftijd zelf gaan kiezen hoe ze het liefst liggen te slapen… in dit geval op d’r zij dus?
Ben benieuwd slapen er nog meer kindjes op de zij?

Groet Vanessa mama van Senna.

Hoi,

Mijn zoontje slaapt ook al sinds hij 7 maanden is op zijn zij, en zolang ze het zelf doen lijkt het mij geen kwaad te kunnen want ze kunnen ook weer terug draaien. En mijn zoontje slaapt dan wel in een slaapzak omdat ik het anders te koud vindt als hij boven de dekens kruipt.
En nu is hij 13 mnd en vind ik hem op de vreemdste manieren terug in zijn bedje.

Groetjes Gabriella

Hey hallo,

Onze Julia slaapt ook al eenn maand of 3, op de meest omogelijke manieren.
Vaak op haar zij, maar ook half op haar buik en zij.
Ze word dan ook huilend wakker omdat ze per ongeluk doorrolt op haar buik.
Denk dat het geen kwaad kan, omdat ze een soort alarmpje heeften dan wakker schrikt.

Liefs Wendy

ook britt slaapt soms op haar zij ze word op haar rug in bed gelegt als ik ga kijken ligt ze meestal op haar zei mt een duimpje in haar mondje heel lief.
en al ik haar s morgens uit bed haal ligt ze onder steboven en schots en scheef te klappen van plezier als ze mama ziet zo lief het is een echt schatje

hier nog een zij slaapstertje
ja gewoon laten gaan hoor , als ze het zelf doen vinden ze dat een prettige houding om te slapen
ik vind het wel heel schattig om te zien hahaha

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

luna slaapt altijd gek die draait de hele nacht alle kanten op net zo als ons wij kunnen ook niet stil liggen. ik doe daarom vaak geen deken meer om omdat ze zich helemaal omdraai in bed waar haar voeten lagen ligt dan haar hooft.ik laat haar altijg gewoon liggen als ze niet lekker ligt draait ze wel weer

Jeske slaapt eigenlijk altijd op haar zij. Soms draait ze wel eens door, maar dan wordt ze vanzelf wakker.
Ziet er wel lief uit hoor. Eerst gaan die beentjes heel hoog de lucht en dan gooit ze zich om…