Op de zender waar eerst tmf zat

Nu sllemaal oude kidner series worden uitgezonden? de hele dag door? Serie’s zoals, Niels holginson, Heidi, david de kabouter, wicki de vicki , bush bush etc. Echt waar, wat een jeugd sentiment, en wat blijkt? Bo vind het geweldig, wil elke dag wicki de vicki kijken!!! hahahahahha, nu staat de tv niet zoveel aan, alleen met het ontgbijt en eventueel in de middag als hij net wakker is, om evenr ustig bij te komen, maar op die momenten wil hij altijd dus nu die zender kijken!! hahahahahaha

Wij zijn de hele ochtend buiten geweest, lekker in het badje (tis zo warm hier achter het huis) en nu voor het eerst de tv aan, Hiedi is er op, en Bo is verkocht!! hahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Heb je dan ook digitenne??
Ik kwam er van de week ook achter dat er nieuwe zenders waren.
en inderdaad TMF is eraf, en laat dat nou net de zender zijn die we hier vaak aan hadden staan dat was mijn jeugd sentiment.
maar ja national geographic is ook 1 van de nieuwe zenders en daar ben ik dan wel weer blij mee.

Groetjes Marianne mama van Ruben

wij hebben interactieve tv van kpn, en boven op onze slaapkamer digitenne. Weet dus trouwens ook niet of dit voor alle providers geld, maar denk het wel!
Met tmf had ik nooit wat, keek er nooit naar, mtv ook niet. luisterde liever radio ofzo. Nu ik er op terug kijk, keek ik voreger niet vaak tv, alleen toen ik nog heel klein was. Kan me nog herinneren dat vroegr kleine poppetjes van david de kabouter te krijgen waren bij de C1000. Je kon daarvoor sparen. Volgens mij was ik 4 ofzo, want we woonden toen nog in Almelo

liefs woezel

Ja, ik weet het. Kindernet! Ik ben ook helemaal blij met Niels, Boes en alle andere jeugdvriendjes Erik vindt Heidi en Boes helemaal leuk. Oh en Vrouwtje Theelepel, ook gaaf!

Groetjes,
M

Oohhhh ja!!! vrouwtje thee lepel!!! was ik helemala vergeten, die vind bo ook geweldig!! hahahahaha, echt, kunnen onze hart helemaal ophalen bij kindernet!!

liefs woezel

Ik heb ziggo weet iemand dan welk net dat is??

Groetjes,

Michèle

Wij hebben ook ziggo, en bij ons is deze te vinden op 23…!
Enne… Maja he? Wij hebben dan de dvd’s wel, maar zo op tv is ook erg leuk!

@ manderijn oke dan ga ik morgen eens kijken. Morgan heeft vandaag behalve vanmorgen geen tv gekeken dus ze vroeg daarstraks of ze nog even mocht kijken maar wij hebben gezegd morgen. Ze was bek en bekaf

Groetjes,

Michèle

Ja gaaf he!!! Jasper vind volgens mij Heidy helemaal leuk, dan zit ie helemala stil geconcentreerd te kijken… en moeders stiekem ook, ik moet idd oppassen dat ik de tv nu niet te lang aan heb

Een tijdje geleden hadden we ook een topic over de jeugdsentiment/tekenfilms.
Voor iedereen die nog geinteresseerd is in o.a. “Nathalie” “Jody en het hertenjong” “De familie Robbinson” bij de Blokker verkopen ze deze series voor 2,99 per DVD. (Dus ja… ik heb bijna de hele Nathalie collectie binnen!!! )

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Heeeeeeeeeeeerlijk. mama geniet hier meer dan Danielle . Als de kleine meid even slaapt, dan kijkt mama even jeugd sentiment en dan ook even lekker slapen.

hier is het ook al een tijd (zo’n maand geloof ik) en het was idd waar eerst TMF zat, ik heb gewoon UPC kabel en bij ons zit het op 20.
het zijn constant wel dezelfde series maar er is al aangekondigd dat Dommel ook weer gaat beginnen op kindernet dus de rest zoals ovide en seebert zal ook wel weer komen

Dommel heb ik afgelopen dagen al voorbij zien komen. Heb al tegen vriend gezegd, wat erg dat ik nog steeds precies weet wat er in elke aflevering gebeurt

Wat leuk zeg, ik ga ook eens kijken. Want de series die jullie noemen die keek ik idd vroeger ook allemaal. Nu moet ik zeggen dat ik voor Tim de tv bijna niet aanzet. Maar misschien toch eens wat vaker doen

Groetjes,
Sandra

Ja, heb vorige week ook de Snorkels zitten kijken samen met Senne!
Helemaal terug in de tijd. En Calimero… Zo leuk!

Groetjes van Sascha en Senne

Ik was Kruimel, de hamster van Niels Holgersson helemaal vergeten tot ik 'm weer zag. Té schattig!

Groetjes,
M

Hier heeft er ook een ademloos gekeken alleen dat abrakdabra dingen vond ze niks. Overigens kwam gisteren ook Piet Piraat dus ze was helemaal in der element.

Groetjes,

Michèle

ja dat had ik ook gezien, die piet piraat, was helemaal versteld, wist niet dat ze dat ook hadden!! Zal wel gesponserd worden door studio 100 denk ik!!

@Mriek, idd te schattig die hamster!! hahahahahaha

Persoonlijk vond ik Heidi weer erg leuk om terug te zien!! Heidi, HEIDIIIIII, hahahahahhaa, mama zingt luidt mee hoor!

Bo zijn persoonlijk faovriet is Wicki de Vikning, daar heb ik dan weer niks mee, maar goed, hij vind het leuk!

liefs woezel

En weet je wat me opviel? Hoe seksistisch Heidi is. Shocking. Zegt die voice-over op een gegeven moment: “Heidi neemt haar taken als huisvrouw zeer ernstig.” Doe even gewoon zeg! Ze woont bij d’r opa en is hoe oud?!?!?! Nou ja, het waren andere tijden zullen we maar zeggen.

Groetjes,
M

hahahahahahaha, idd, behoorlijk seksistisch , maar dat waren idd andere tijden. Moet zeggen dat ik ook weer blij wordt van Alfred jedokus Kwak, dat was echt mijn ultieme favoriet van vroeger, had zelfs cassette bandjes van alfred!!!

liefs woezel

@ Mriek is je dat nog nooit opgevallen dat al die series van vroeger een totaal gebrek aan emancipatie hebben???

Groetjes,

Michèle