Op de voorpagina

http://www.deweekkrant.nl/pdfarchief/viewer?archive=24227

zelf geen krant ontvangen maar zojuist getipt door de juf dat hij op de voorpagina stond dus even gesurfd en hier is die dan!!!

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 20 Aug 2010 15:36:25

even op de foto klikken om het eveutele artikel erbij te lezen

o ja het kasteel is nog steeds te koop hahahaha

Leuke foto! Wat gaan om ej kind in de krant te zien staan!

Groetjes Anouk

de jongste is momenteel kaal geschoren want hij werd grijs wat zeg ik ja echt grijs!!! voorbode op straks zwarte haren ipv donker blond.

van de oudste zie je alleen zijn schoenen hahaha en ik zat met papa en middelste zoon achter het kleedje te verkopen .hij vermaakte zich prima de hele middag met al zijn speelgoed midden op straat hahaha en als er iemand kwam kijken was alles 1 eujo hahaha

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 21 Aug 2010 13:30:24

Wat leuk, je kind in de krant!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Mooi jongetje zeg, idd mooie haartjes, jammer dat het eraf is.

Waar komen jullie vandaan eigenlijk, of ik geloof je man, jij bent Nederlandse, toch?
Want die namen, ik vind ze heel mooi, maar kan ik geen land bij verzinnen.

Sarah heeft een Turkse tweede naam, vernoemt naar mijn nichtje, want dat is een heel stoere vrouw! (ben nogal trots op mijn nichtje )

Lilypie First Birthday tickers

Wat leuk om je kind in de krant te zien! Leuk jochie ook!

nou ja zeg bakmama ik heb al zo vaak verteld dat mijn man uit kosovo komt hahahaha

de namen zijn dus albanees (inmiddels verwijderd ) en betekenen …n1 vertrouwen…n2 winnaar… n3 de gloed tijdens de zonopkomst

enne nee de oudste twee zijn nog altijd blond maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen want ook papa was tot zijn 9 geloof ik blond daarna grijs en toen die 14 was werd hij zwart (leeftijden weet ik niet heel precies meer maar ong de genoemde jaren)