Op de helft hoera!

ja vandaag ben ik precies 20 weken in verwachting van ons kleine wonder
nog 20 weken en ik heb een wonder op men armen
ik ben blij dat ik nu op de helft ben
maandag de 20 weken echo vind ik wel heel spannend hoor …
maar vandaag eet ik een extra koekje om te vieren dat we op de helft zijn hoera !!!

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Gefeliciteerd meid! Op naar de volgende 20 weken.
Spannend maandag de 20 weken echo!
Ik weet nog bij Dani dat ik de tijd na de 20 weken echo de mooiste tijd van de zwangerschap vind. Hopelijk is dit bij jou hetzelfde!

Lilypie Pregnancy tickers

Gefeliciteerd!

Bij mij nog 5 dagen dan zit ik ook op de helft, dus veel schelen we niet

Ik heb aanstaande dinsdag de 20 weken echo. Toch altijd weer spannend.

Nog een fijne zwangerschap!

Groetjes,
Sandra

Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal.

En dan maandag de echo, willen jullie weten wat het wordt? (en jullie, Sandra?) Spannend, maar vooral heel mooi!

Voel je al beweging in je 3e buikje?

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

ja beweging voel ik al vanaf 15 a 16 weken
toen natuurlijk niet dagenlijks en daar werd ik dan weer onzeker van
nu voel ik men kleine beebje wel elke dag even meestal als ik op bed lig
de rest van de dag wieg ik hem of haar in slaap met men drukke huishouden hihi
ik wil graag weten wat het word als het te zien is natuurlijk…
ik ben vooral heel benieuwd of alles goed is met de kleine …
in mijn vorige zwangerschap hebben ze me met 13 weken medegedeeld dat ik een kindje met het down syndroom zou krijgen
natuurlijk heel erg schrikken maar ons er bij neergelegd
en het was even welkom …we hebben die zwangerschap anders ervaren dan een zwangerschap zonder complicatie,s je maakt je toch wel een beetje zorgen
bij de bevalling heb ik toen men moeder mee gevraagd ik denk kan zij men man opvangen hihi
maar dat was allenmaal niet nodig ik kreeg een gezonde zoon
wat een geluk er was helenmaal niks mee aan de hand…
ik heb bij deze zwangerschap dus ook geen nekplooi meting gedaan en geen combinatie test gewoon om dat ik niet weer in de stres wou zitten
maar nu komt de twintig weken echo er aan die is natuurlijk wel heel erg belangrijk
de meeste zien het een beetje als een pretecho kijken hoe het beebje er nu uit ziet en of het een jongen of een meisje is
bij mijn eerste keek ik ook zo na die echo waarom zou er wat mis zijn
nu kijk ik anders na die echo ik kijk er enorm na uit om mijn kleine mooie beebje weer te zien want o wat zal het gegroeid zijn
maar ik ben pas gerust als ze me kunnen vertellen dat alles goed is met mijn kleine beebje ik denk dat ik dan echt kan gaan genieten van mijn laatste 20 weken zwangerschap
@ sandra 1980 voor mij geld de regel wel denk ik dat ik vanaf die dag van de echo pas echt kan en zal gaan genieten van men zwangerschap
niet dat ik er nu niet van geniet hoor als ik een schopje voel ben ik de gelukste mama op aarde we lopen idd niet ver van elkaar af spannend allenmaal he
hoe voel jij je verder heb je last van kwaaltjes
of doorloop je je zwangerschap goed
ik merk wel dat ik nu ook al ben ol 20weken nog veel moe ben nu slaap ik ook slecht
en nu heb ik natuurlijk ook nog twee boefjes rondrennen wat de nodige energie kost

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Gaat snel! Spannend, maandag. Succes alvast!

Groetjes,
M

Dat gaat inderdaad hard!
Valt me ook op dat er zo veel mensen binnen een paar weken uitgerekend zijn, worden een paar spannende weken

Hoop dat de echo helemaal goed is!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Liske, nee wij willen niet weten wat het wordt. Uiteraard zijn we erg nieuwsgierig, maar we vinden het leuk dit pas te horen als het geboren is. Gezondheid staat voorop en wat het wordt maakt helemaal niet uit.

@buikje, ik ben tijdens deze zwangerschap erg lang misselijk geweest. Spugen maar af en toe, maar verder 24 uur per dag misselijk. Sinds 2 weekjes ofzo is dit over en voel ik me super. Meteen ook weer meer energie. Soms wel wat sneller moe, dus vaak lig ik na het eten even te slapen. S’nachts slaap ik prima, alleen droom ik heel veel en erg raar. Fijn dat je de kleine zo vaak voelt. Ik voel de kleine bijna niet, soms een keertje en dan weer paar dagen niet. Ook wij kijken erg uit naar de 20 weken echo. Na Tim heb ik 3 miskramen gehad, dus ja dan beleef je de zwangerschap toch wel anders als bij Tim. Maar genieten doe ik er wel volop van. Alleen soms wel wat onzekere momenten.

Succes maandag en ik zal aan je denken, hoe laat moet je?

Groetjes,
Sandra

ik mag om half elf manlief is dan niet in nederland die dag dus die kan niet mee
inverband met werk baal baal
mijn fam woont niet hier in de buurt en men schoonfam wil ik echt niet mee hebben ( heb ik zo mijn redenen voor )
dus ik ga alleen met men beebje dus kan me man me mischien wel omkopen
als hij ook het geslacht wilt weten heb een heel ijsenpaket hihi ( grapje )
om dat hij nu niet mee kan doen we nog een pretecho in de weeken er na
of ik het ga vertellen wat het word weet ik eigenlijk nog niet
aan de ene kant wil ik het graag voor me houden
maar zoonlief is nu vijf en vind het allenmaal zo spannend en leeft zo mee
dat ik het mischien toch wel zeg
moet ik nog even over dubben
een jongens naam vond ik niet moeilijk bij de eerste niet bij de tweede ook niet maar nu zijn ze even op dus ik moet nog op zoek
een meisjes naam heb ik wel die heb ik nog niet hoeven te gebruiken hihi
sandra wat fijn dat je niet meer missenlijk bent verschrikkelijk vond ik dat altijd
hoe laat mag jij voor de echo ?
spannend he

Wat vervelend dat je man niet mee kan ivm zijn werk. Dan is het idd leuk om later nog een pretecho te doen. Wij hebben dit nooit gedaan, maar in jouw geval wel leuk voor je man.

Ik moet dinsdag meteen om half 9, dus wel fijn dat we zo vroeg kunnen.

Groetjes,
Sandra

dit is ook de eerste keer dat wij een pretecho gaan doen hoor

bij mijn twee jongens ook nooit gedaan ,…
maar wil manlief wel even laten zien hoe de kleine er nu uitziet
dus dan kan hij ook even mee genieten
erg fijn dat je zo vroeg aan de beurt bent dan zit je niet de hele dag in de zenueen he

heb je al veel spullentjes gekocht gekregen of had je nog veel
ben je al aan de baby kamer begonnen ?
groetjes buikje 3

@Buikje en Sandra: Ben het er helemaal mee eens hoor! Die 20 weken echo is echt om te zien of alles goed is. Ging er ook met gierende zenuwen naartoe (bij Nora helemaal niet, zag het toen veel zorgelozer) Gelukkig allemal ongegrond, mara het genieten is sindsdien een stuk makkelijker, toch een hele geruststelling!

Heel veel succes en plezier jullie allebei begin volgende week! Ik verwacht twee nieuwe topics, natuurlijk!

Jeetje buikje3, wat een spanning moet dat geweest zijn in je vorige zwangerschap. Ja, ze laten antuurlijk weten dat je verhoogde kans hebt, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat het zo is. Toch zie je het allemaal een stuk minder zorgeloos en wil je goed voorbereid zijn voor het geval je kindje toch down blijkt te hebben. Wat fijn om dan toch een gezonde zoon in je armen te hebben! Wij hebben ook besloten geen nekplooimeting te doen, omdat we het sowieso zouden willen houden, ongeacht down of niet. Tuurlijk brengt het veel werk en zorg met zich mee, maar naar mijn idee is dat dan wat het leven je geeft en je vind wel een weg om er mee om te gaan en het beste ervan te maken.

Was het koekje lekker?

Liefs!