Op de grond PP drama!

Nou ik heb het ook weer meegemaakt hoor gisteren. Ik helemaal blij vorige week dat mijn kleine meid al 2,5 is en eigenlijk nog niet echt veel drama heb meegemaakt qua PP! Nou het was dit weekend weer geweldig. Wij op Zaterdag naar het zwembad met een vriendinnetje van J. Vriendinnetje was heerlijk aan het spelen geen probleem, maar J was alleen maar aan het vervelen heeft wel 10 time-out gehad en ben rond 11:30 maar naar huis gegaan omdat ik het niet leuk meer vond. Gisteren een heel drama met naar bed gaan; om de grond liggen gillen en schoppen. Ik heb d’r met kleding en al in bed gegooid en de deur dichtgesmeten, (had zelf een time-out nodig) Ze is gelukkig zo gaan slapen, maar dan wel zonder d’r avond eten! bah bah had het zo gehad, was blij dat ik weer aan het werk kon vanochtend, en heb madam weer op school afgegooid, waar de lerares nog even melde dat het altijd zo’n schatje is op school en zo goed luisterd!!! deed ze dat thuis ook maar! of ik hoop dat ze ooit eens op school laat zien dat het ook wel eens een draakje is! ppffffff!!!

Hier heb ik dat dus nu al. Gillen schreeuwen schoppen slaan bijten en meer. Het is helaas niks nieuws. Gelukkig is het niet elke dag en niet de hele dag door, maar deze mamma heeft ook wel eens een time out nodig net als Morgan.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, ik moest lachen omdat je Jada in bed had ‘gesmeten’ en op school had ‘afgegooid’. Heel herkenbaar! Ik heb Eva laatst ook inderdaad zowat in bed ‘gekeild’, want zij haalde ook het bloed onder mijn nagels vandaan! GRR. En maar dreinen en brullen! Over J had ik inderdaad dit soort draakverhalen nog niet gehoord, maar zij hoort dus ook bij de draakjesclub!

Overigens moet ik zeggen…klop, klop, klop, dat Eva de laatste tijd eigenlijk wel heel lief is. Kijk, ze gilt nog wel eens als ze de auto in moet ofzo, maar echt driftbuien heb ik EVEN niet gehad.

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ rainbow;
Tja echt he, ik kon er wel wat aandoen idd, maar dan zal je zien, haal ik er van school en is ze poeslief! hahahah maar het kan me een monster zijn. Maar echt ze is normaal echt onwijs lief, had het echt zo nog nooit meegemaakt, en ze is toch al 2,5! Tja we kijken het wel aan! Maar werd even niet goed zeg!

sommige mensen komen ook pas later in de gewone pubertijd, mischien heeft J dat wel met de PP

misschien een brutale vraag hoor, maar kan het ook zijn dat ze haar vader mist?? Dat ze daarom even zo tegendraads is??

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 20 Sep 2010 12:05:04

Oh, balen dat Jada toch ook PPT-trekjes heeft! Hier hetzelfde hoor; op het kdv zeggen ze hoe lief en sociaal Erik wel niet is en thuis is het bij alles drama. Heel lief hoor, ja. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jack was ook laat met zijn eerste Peuter Puber Trekjes. Ik moet nog steeds zeggen dat het bij hem nog alles mee valt. Dreinen ken ik wel ( met name als hij moe is) maar echt krijsen in winkels, schoppen, slaan of zelfs bijten is hier onbekend. Maar tuurlijk test ook hij de grenzen wel eens uit, gelukkig maar.
Maar dat begon bij hem ook pas met een jaar of 2,5 hoor!
Ik hoop alleen niet dat het dan ook langer doorgaat hahaha. Nee, tot nu toe ( KLOP KLOP KLOP) is het hier nog goed te handelen, tis ook met fases he. Dan weer gaat het weken leuk en daarna ben je weer een paar dagen politie agente…

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ michele, tja kan natuurlijk, maar had niet echt het idee hoor,ze kan het namelijk wel goed aangeven, soms als ze papa op een foto ziet of video geeft ze hem een knuffel, ik denk dat dat het niet was hoor, maar kan natuurlijk altijd.

@ mriek, ja erg he, ik keek met onzettend grote ogen zo van; heb je het nu over mijn kind???

@ christa, oohh echt! ik dacht mooi, die komt niet meer die PP! maar wel dus!

hahaha ja wat een kleine monstertjes zijn het af en toe toch, nou madam hierow die begint ook (waarschijnlijk nog niks vergeleken bij de diva’s van 2) dus vrees nog voor wat me te wachten staat !
ben blij dat ik niet de enige mama ben die haar in bed 'smijt’hahahhhaa!
na een kwartier denk ik dan maar, ah ja mama is af en toe ook niet te genieten en heeft een behoorlijk irritanto bui, maar ja leuk is anders !