Op de foto!

hey ladies,

Vandaag komt de fotograaf bij Nora op de creche. Vanochtend mooie kleertjes aangetrokken en haar haartjes geborsteld (PFFFF… die twee haren… ) Als het goed is, istie nu al gemaakt, ben benieuwd of we het resultaat direct te zien krijgen vanmiddag!

Wat wel even slikken was, ze wilde mij vanochtend met geen mogelijkheid loslaten, klemde zich met armen en benen om mij heen. Daarna liet ze 1 hand los en ging zwaaien naar de leidsters. Zo van: Doei, wij gaan weer!

Terwijl ze toch meestal wel plezier heeft daar en de leidsters zijn echt gek op haar. Ben maar snel weggegaan, toen ik haar eenmaal had neergezet, maar vond het helemaal niet leuk!

Hopen dat ze voor de foto alweer wat vrolijker keek…

Liefs! Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh wat leuk… is dat zomaar dat ze dat doen? Kan je ze daarna bestellen ofzo?

Ja vervelend he als ze niet beetje eenkennig worden. Ook wel weer lief… (euh wat zeg ik…) … Jurian heeft het ook poosje gehad, maar zodra ik weg was …was hij alweer aan het spelen! Dus … vertrouw er maar op dat ze lief aan het spelen is en dat ze mama helemaal niet meer mist hahahaha

Ja, een soort schoolfoto zeg maar. Ik dacht dat zullen ze op iedere creche wel doen. Leuk om te hebben voor in de portemonnee en voor de opa en oma’s!

Ja, ze zal me inderdaad zo weer vergeten zijn, maar ik vergeet haar natuurlijk niet zo 1 2 3 en zit dan toch heel de tijd te denken: ze zal het toch wel leuk hebben??

Hoort erbij. Als ze zo kan praten en echt gaat roepen: mama, ga niet weg, dan wordt het helemeaal heftig! hahaha, kan ik maar vast een beetje voorbereid zijn!

Liefs

Nora staat vast leuk op de foto en die willen wij dan natuurlijk ook zien! Hoewel…als er allemaal andere kindjes op staan is het misschien niet zo netjes om hem zomaar op een openbare site te zetten…Maar misschien maken ze ook een foto van Nora alleen?

Eva heeft nog totaal geen last van eenkennigheid. Gisteren waren we laat 's ochtends en papa moest haar snel afgeven, want de muziekleidster zat al klaar met haar gitaar om te gaan zingen. En dat doet Eva enorm graag. Dus papa deed haar poncho uit, gaf haar mee en hup…weg was ze. Papa geen blik waardig keurend en dus beduusd achter latend! Ja, dat is het andere uiterste!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 08 Oct 2009 11:18:10

Leuk dat ze foto’s gemaakt hebben op de creche. Bij Tim op de creche doen ze dat ook ieder jaar. Hij is in april al op de foto gezet. Erg leuk zijn de foto’s toen geworden. Wij kregen een portretfoto van 13x18, pasfoto’s en een klassefoto. Maar die foto’s krijg je niet dezelfde dag te zien hoor. Tenminste was hier niet zo, geloof 1 of 2 weken. Ze moeten tenslotte ook de tijd hebben alle foto’s af te drukken.

Hoop voor je dat ze leuk zijn, maar dat zal vast wel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

@ sandra: ja, zo’n setje lijkt ons ook leuk! Ik snap dat je de afgedrukte foto’s nog niet kunt bewonderen, maar dacht misschien op de computer daar, neem aan dat het allemaal digitaal gaat. Waarschijnlijk moet ik gewoon geduld hebben… hahaha!

@Rainbow: Ja, het andere uiterste is ook niet alles. Ach, het komt allemaal voorbij en als er echt iets is met die kleine, hoor je het wel, dan bellen ze wel. Wat leuk trouwens, dat ze bij jullie op de creche met gitaar lekker gaan zingen en muziek maken. Nora’s pappa speelt gitaar en Nora is daar ook dol op! Al doet ie het de laatste tijd niet meer zo veel…

Liefs!

Morgan is gelukkig een beetje eenkennig af. Zo kregen mijn schoonmoeder en mijn broertje heel veel kusjes van der toen ze er de laatste keer waren en daarvoor waren ze eng volgens Morgan. De ultieme test is mijn vriendin die ze op de een of andere manier heel eng vind. Die heb ik al even niet gezien.

Op[ het kdv is het wisselend. hoe moe ze is en welke leidster. Ze hebben daar helaas het afgelopen half jaar heel veel verschillende leidsters gehad en dat werkt dan ook niet echt mee helaas. Foto’s maken weet ik niet of ze dat bij haar doen, heb het in iedergeval nog niet gehoord. Maar ik zit er over te denken om voor pappa’s verjaardag een mooie foto te laten maken van haar met mij of alleen Morgan.

Groetjes,

Michèle

Merel is nu ook een beetje eenkennig. Als ik we haar naar mijn moeder brengen, is het nu ook steevast brullen. Op de creche ook. Maar ja, het hoort erbij en ze is vaak snel weer gewend.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Ach ja zo hebben onze ukkies altijd wat. Dat houd het spannend

Groetjes,

Michèle

Tis ook niet het einde van de wereld natuurlijk, het geeft alleen een beetje naar gevoel als je weg moet… Ze klemde zich als een aapje aan me vast! Dat deed ze ook toen we net het oceanium in Blijdorp inliepen, dan wil ze dus echt niet dat ik haar loslaat…

Stiekum voelt het ook wel heel lekker zo’n stevige ‘knuffel’ en dat ze me zó lief vind dat ze niet wil dat ik wegga… Erg he??

liefs

gnagna…(weet wat je bedoel …)

Hier ook hoor. Zeker met me schoonmoeder…

Groetjes,

Michèle