Op de fiets

Hey dames,

Ik heb nog even misschien een heel dom vraagje maar ik fiets met Nick sinds dat het zo warm is heel veel alleen niet met regen op het moment.
Ik zit er over te denken om toch iets van een regenponcho te halen, ik kom wel degene van bobike tegen maar daar zit gelijk een voetenzak aan.
Ik zelf denk dat ik daar niet veel aan heb met dit weer.
Hoe doen jullie dat?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Brigitte

Gewijzigd door - brigitte79 op 09 Aug 2008 12:19:06

Zelf fiets ik niet met Anna, maar mijn moeder gaat regelmatig met Anna fietsen. Vroeger toen ik naar school moest fietsen vond ik een poncho altijd makkelijker dan een regenpak.

Ik heb voor Sophie gewoon een regenjack. Ze vind de regen geweldig. Dus ik ga gewoon fietsen met haar. Dan maar nat. Doe ik na de fietsrit gewoon droge kleren aan.

lfs Sonja

ik had zo poncho van de hema met jip en janneke
kocht ik altijd paar maten groter viel het goed over hun heen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 27 Aug 2008 09:32:58

Zag afgelopen weekend in de nieuwe Kampioen een hoes die je over het stoeltje en je kindje kunt doen. Het is aan de achterkant open voor ventilatie. Ik kan wel even kijken waar je dit kunt halen, als je belangstelling hebt…

Oh, daar ben ik ook heel erg geintresserd in.
Ik wist niet dat dit bestond maar klinkt ideaal.

Ik heb nu niet zoveel tijd maar ik zal zsm even voor je gaan zoeken.
Je hoort van me!

dat klinkt wel erg makkelijk idd

Julia heeft een regenpak maar die gebruik ik niet alleen op de fiets maar ook als we het park in gaan met de hond. Julia wil eigenlijk alles lopend doen dus voor mij is een regenpak ideaal

groetjes titsia

[url=http://lilypie.com]