Op de buik spelen

Oh hou maar op over verdoezelen en slechte gewoontes. Soms lijkt het een godswonder dat ik nog leef.

Groetjes,

Michèle

haha ja zulle we x verhalen uitwisselen
denk dat we beide nog versteld kunnen staan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik sta niet zo snel versteld hoor inge, enne uitwisselen kan altijd, maar dat moeten we maar per mail doen dan, denk niet dat iedereen op mijn wilde escapades zit te wachten

Groetjes,

Michèle

Ik sta niet zo snel versteld hoor inge, enne uitwisselen kan altijd, maar dat moeten we maar per mail doen dan, denk niet dat iedereen op mijn wilde escapades zit te wachten

Groetjes,

Michèle

hyves prive bericht of je hebt msn is altijd makkelijker

Ik heb wel msn maar zit er niet zoveel op, maar dat doen we vanavond wel, kan er nu toch niet bij

Groetjes,

Michèle

okee dat is goed,
hoelaat ben je erop? half 9 ofzo?

ja denk het wel, misschien wel iets eerder maar dan zit ik wel on line.

Groetjes,

Michèle

ja ik kijk eerst gtst junk

Oh nee ik kijk het heel soms, maar ik volg het niet. Ik ben een ATWT junkie.

Groetjes,

Michèle

haha zo zijn we allemaal ergens junk in…hmm effe peuk roken

Ha ha ha ben ik mee gestopt… ik ga maar weer even aan het werk denk ik

Groetjes,

Michèle

haha doe maar is in ieder geval ikkeben junk…
maarre
ja ik was ook gestopt met roken, en ik heb altijd gezegt, ik doe dit ALLEEN voor rico, want zelf tja…elke dag was moeilijk en wilde er 1 opsteken.
ben dus 10 maanden gestopt en toen ik gestopt was met borstvoeding was ik weer begonnen. had last van een behoorlijke dip die tijd, en ik kon het gewoon niet meer af, roken was dan natuurlijk niet de oplossing maar ja koppige ik stak er 1 op.
helaas dus maarja rico heeft er 0% van meegekregen en daar ben ik heel trots op

Ik was een half jaar voordat ik zwanger werd al gestopt. Na 18 jaar en 30 peuken per dag was ik het helemaal zat en dan nog te denke want het allemaal koste…

Groetjes,

Michèle

ja dat klopt! Kost een vermogen! ik ben vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was gestopt.

Koste mij 132 euro per week enne ik kreeg moeite met ademhalen. Dat zijn de twee hoofdredenen dat ik gestopt ben. Ik wilde ook zwanger worden maar ik ben pas 5 maanden later met mijn pil gestopt, dus dat was niet de hoofdreden

Groetjes,

Michèle

ik heb heel lang bronchitus gehad, en toch doorgaan ik zei altijd: ach de teer maakt die blaasjes dicht, dan irriteert het niet meer zo

Oh muts ben je ook he… maar ja ik zei het ook "er is maar 1 weg naar je longen en die moet goed geasfalteerd worden’

Groetjes,

Michèle

hahaha die moet ik onthouden
mag ik hem een keer gebruiken als ze weer eens beginnen te zeuren hoe dom ik ben?

Oh ja hoor. ik gebruikte deze ook regelmatig:
Soms wou ik dat ik een vulkaan was dan kon ik de hele dag op mijn rug liggen roken en iedereen zou zeggen kijk ze werkt.

Groetjes,

Michèle