Op de buik spelen

nou jaaa zeg… Rare zoon heb ik hoor, maak ik een topic voor hem aan om tips te vragen voor het buikliggen, doet ie het ineens zelf!
Vanmorgen legde ik hem weer op de buik, en hij steunt zo op zijn handjes en houd zijn hoofd recht op! Hij keek er zelf raar van op, en was er stil van.
Ik heb het nog een paar keer gedaan vandaag, en het ging steeds goed! Vooral als ik dan voor hem ga zitten met mijn gezicht heeft hij de grootste lol:D
@Michèle Ik zal het volgende week eerst even vragen op het CB, over dat Kiss, maar ik denk het haast niet hoor. Merk je dan ook niet dat je kindje pijn heeft?
Zijn voorkeurshouding ontdekten wij zelf, hij keek in de box altijd naar links, en zo haalden we hem ook uit bed. Hij had al helemaal een scheef hoofd na een paar weken. Maar het is eigenlijk vanzelf over gegaan. Hij begon stedes meer te zien, en keek daardoor ook steeds vaker de andere kant op. Zijn hoofdje is nog een beetje scheef, maar het valt al haast niet meer op. gelukkig maar dat zo’n babyhoofdje nog een tijdje vervormbaar blijft

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja weet je wat het is michele, ik ben soms bang dat het NIET door de tandjes komt (omdat hij dus ook nachten erge krampen heeft gehad) en het dan erger wordt door de pcm of dat het misschien eigelijk overbodig is omdat het nie de tandjes zijn en het gewoon in zn lichaam niks zit te doen.
of maakt dat niet uit als ik me vergis

en wat goed dat je mannetje ineens op zijn buik ligt:D
dat is echt leuk om te zien he haha en dan uiteindelijk heffen ze zich heel hoog op en de armpjes gestrekt, maar rico doet dat nog niet echt, dan valt ie kei hard met zn hoofd op het boxkleed en dan is het huilen germ en een rode plek op zn boemes haha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh beter dat ie dat zelf is gaad doen hoor. Dat scheelt altijd een hoop ‘stress’ als dat goed gaat. En ja Kiss brengt wel pijn met zich mee. Het is een verschoven wervel dus in meer of mindere mate is er sprake van pijn. Maar ik zou me ook geen zorgen maken als ik jou was.

Enne Inge een keer pcm ook al is het niks geeft niet. Als je het standaard geeft levert het problemen op. Maar als ja het idee hebt dat ie er een rustige nacht door heeft gewoon geven.

Groetjes,

Michèle

oke, als hij s’nachts weer huilend wakker wordt en niet te troosten is zal ik dat idd is proberen, (worden daar krampjes niet erger van??) enne
ik weet niet HOE hij het voor elkaar heeft, maar hij spuugde net melk met een golf uit, IN de mouw van mijn trui tot halverwege mijn arm!
tjonge zeg, stunt spauwer

Oh oh hij heeft toch geen buikgriepje te pakken he? Maar hij maakt het wel bont af en toe he met dat spugen. Zoontje van onze crecheleidster was al 5 nachten aan het spugen geweest, blijkt het ventje een ooronsteking te hebben. Wist niet dat ze daar zo van aan het spugen gingen.

Groetjes,

Michèle

hmm ja dat wist ik wel, gaat ook vaak gepaard met tandjes die oorontsteking, zit allemaal in hetzelfde grutje dus lijkt opzich wel logisch.
ja ach het spugen doet ie al 2 maanden ofzo elke dag heel veel dus ik weet ook niet wat het is, reflux gewoon natuurlijk. het is en blijft terug vloeing

Helpen de medicijnen al een beetje dan?? Je moet helaas nog zo lang tot ie een jaar is. Het gaat allemaal heel snel alleen dan ineens niet he.

Groetjes,

Michèle

hmm ja die omeprazol doet het wel goed bij m, alleen het spugen doet ie dus nog steeds misschien moet ik toch de nutriton blijven bijgeven, had het al afgebouwd tot anderhalve schep maarja het spugen is ook weer met golven etc…
ik weet ook niet hoor, 6 maart moeten we terug, we zien het wel.

Ja als het hem helpt gewoon lekker geven. Ik ben nu met Morgan aan het afbouwen en nu gaat het wel goed, toen met 4 maanden niet. Toen kwam het er ook weer zo uit. Nu gaat het beter. We zitten nu op 2 schepjes en als ze naar de 2 gaat gaan we naar 1 schepje.

Groetjes,

Michèle

ja i know, maar ik dacht misschien merk ik dan beter of de medicatie aanslaat. maarja zo spuugt ie de medicijnen mee uit en dat is ook niet de bedoeling.
hopelijk gaat het zo bij jullie al wat beter.
voeding 2 is toch zoiezo dikker? of niet?

Ja daarom zeg ik het ook, beter wel nutriton dat ie het binnenhoud toch??? Anders komt ie er zo ie zo niet vanaf denk ik. En zijn slokdarm geneest ook niet.

En ja dat zeggen ze wel dat het dikker is daarom ook maar 1 schepje gaan doen dan.

Groetjes,

Michèle

hmm okee dankje:-d
nu 2.5 schep gedaan en het is binne gebleven:-d

Dus toch maar weer verhogen dan Inge?? Als het werk wel doen, is voor iedereen fijner.

Groetjes,

Michèle

ja haha moest ff uitdoktere wat hij wel dan binne kan houden, zonder dat t teveel nutriton is ivm krampjes en moeilijke ontlasting. zo lukt t denk ik wel, nog paar dagen afzien zo, dat is t beste

Ja het is soms net scheikunde voor gevorderde en dan te bedenken dat ik zakte voor basisscheikunde op school…

Groetjes,

Michèle

heb 1 jaar scheikunde gehad, maar heb het laten vallen en voor biologie gekozen, alhoewel ik daar niet hoger dan een 4 voor scoorde haha

Ha ha ha ik ben na 2 havo zo verschrikkelijk blijven zitten dat ik niet eens naar 3 mavo mocht dus ben VBO gaan doen en daarna MBO.

Groetjes,

Michèle

oh meid dat is idd wel heel erg gezakt maar je bent tenmisnte geen ivbo gaan doen dat was mijn niveau bijna als ik nog effe doorging zoals toen haha

Was het zo erg?? Enne ik wilde meer praktijk dan leren dus VBO was ideaal.

Groetjes,

Michèle

ja toen begon de drama in mn leven
maarja je kunt niet alles hebben, die tijd was voor mij echt een hel geweest, en dan verdoezel je je dingen door middel van slechte dingen toelaten in je leven.
gelukkig is dat allemaal achterwege nu