Nog een vraag! Vanmorgen ging papa Julia uit bed halen en hij begon te lachen. Ik hoorde hem zeggen: ’ Heeeee schat, hoe ben jij nou gaan liggen?’ Bleek ze dwars in bed te liggen, op haar buikje. Ze lag zo naar de deur te kijken. Op zich grappig dat ze zo lag, ze kan ook erg goed rollen nu, maar ik dacht wel: oef! Want nu kwamen we toevallig binnen, maar wat als ze straks niet terugkan? Ze snapt namelijk niet hoe ze op haar rug terug moet rollen. Ik zie het vaak op de mat, dan rolt ze om en ligt ze lang met haar kopje omhoog. Maar als het dan te zwaar wordt, zakt ze met haar neusje op de mat en krijgt ze haar hoofdje niet meer omhoog. We leggen haar dan zelf weer op haar rug. Ze wordt nu erg beweeglijk en ik ben dus bang dat ze 's nachts omrolt en dan met haar gezichtje op de lakens zakt. Nu denk ik wel dat ze zich dan meldt, maar als we dat dan niet horen? Wij kunnen soms door vermoeidheid best in coma liggen…Maak ik me nu overdreven zorgen?
Oh ja, wij konden van iemand zo’n sleepding overnemen, waarmee je ze vast kunt leggen. Jajajajaja, ik weet hoe dat ding hier gehaat wordt maar zelf heb ik er geen moeite mee eigenlijk. Het zag er ook niet eng uit, net een bakerdoek maar dan alleen met een band om de buik en de handjes en voetjes gewoon los. Gelukkig hebben we 'm niet duur gekocht, want Julia vond het niks. Het wqas dus vanwege het feit dat ze niet tegen het uitbakeren kon he. We mochten zelfs haar handjes onder de band doen, maar dat vond ik WEL akelig! Hij krulde ook om aan de onderkant, waardoor ze op een bobbel lag en dat zorgde natuurlijk bij mevrouw voor irritatie. De sleeper ligt dus werkeloos in de kast! Ze moet het in de eerste plaats natuurlijk zelf fijn vinden en dat was dus niet zo. Maar nu kruipt ze dus omhoog EN ze gaat op haar buikje liggen…
Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 26 Mar 2009 10:34:45