Op buik draaien

Mijn zoontje heeft voor zeker een maand geleden zich een aantal keren omgedraaid, hij leek het ook leuk te vinden!!
Dus ik was natuurlijk erg blij en verwachtte dat mijn dochtertje het dan ook wel snel zou gaan doen. En inderdaad ook zij draait zich inmiddels perfect om!!
Maar mijn zoontje heeft het na die aantal keren opgegeven en draait niet meer maar wil ook niet meer graag op zijn buik liggen.
Ook bij het motiveren met speelgoed draait hij gewoon zijn hele lichaam zodat hij uiteindelijk het speeltje kan pakken.
Hoe dan ook draaien doet hij niet meer!!
Heeft iemand dit ook meegemaakt, of ervaring betreft draaien?

Dat komt vanzelf goed hoor. De ene baby is de andere niet. Mijn dochter vind het bijvoorbeeld geweldig op haar buik en draait om zodra je haar op haar rug legt. De dochter van mijn broer daarentegen is een keer toevallig omgerold van rug naar buik toen ze de leeftijd daarvoor had en heeft het daarna ook nooit meer gedaan! Verschrikkelijk vind ze het. Zodra je haar op haar buik legt begint ze te gillen. Zij is nu ongeveer 8 maanden en ipv kruipen, gaat zij op haar kontje vooruit wippen Kan ook zijn dat ze t gewoon even niet meer weet hoe het moet, mij dochtertje kon nl eerst van buik naar rug rollen en niet van rug naar buik. Toen ze dat eenmaal kon wist ze het opeens andersom niet meer!! Weer een paar weken verder deed ze het weer allebei.

mama1980

Lilypie First Birthday tickers