Op bed lopen en springen

al een tijdje blijkt het erg leuk te zijn (wat het natuurlijk ook wel is ) om op bed te lopen en te springen. maar nu is het zo dat ze al een paar keer behoorlijk hard gevallen is, gelukkig niks ernstigs eraan over gehouden maar ze leert er dus echt niks van. ik kan 1000 keer tegen d’r zeggen dat ze zo gaat vallen en dat ze dan heel erg pijn krijgt maar ze blijft het doen.
natuurlijk niet waar ik bij ben maar ik hoor het al aan de geluidjes die ze maakt.
op de bank probeert ze het ook wel is wanneer ik in de keuken sta maar ik kan ze dan via het raam zien en dan zeg ik er gelijk al wat van, ze is dan al zo van d’r stuk gebracht omdat ze niet in de gaten heeft dat ik ze kan zien dat ze het dan al snel opgeeft. maar op d’r bed blijft ze het doen. overigens wel alleen met het 's middags slapen hoor 's avonds doet ze het dan weer helemaal niet.

hoe kan ik ze dit nou het beste afleren?
ben echt als de dood dat ze er een keer echt verkeerd (vanaf) valt.

liefs,
Rinske

Ik lees mee
Hier het zelfde probleem, maar dan op de bank. (in zn bed lukt niet, heeft hoogslaper en laag plafond dus kan niet staan in bed)

Ik kan het blijven zeggen dat een bank is om te zitten, niet op staan/springen etc. Straf gegeven, Hij is al verschillende keren gevallen (donderdag tand door zn lip…) maar hij leert er gewoon niet van

Denk dat het hem een lekker gevoel geeft ofzo, het is ook geen rottigheid van hem, hij doet het gewoon…

hier idd net zo het is gewoon leuk, opzich snap ik dat ook wel maar ik vind t gewoon gevaarlijk en dat ziet ze natuurlijk nog niet. maarja…

maar misschien is een hoogslapen hier wel een idee

liefs,
Rinske

Hier: gewoon blijven waarschuwen.
En valt ie? Dan valt ie maar.
Letterlijk: eigen schuld dikke bult.

Blijkbaar is de pijn van het vallen
niet erg genoeg om zich in te houden bij
het klimmen, klauteren en springen.

M.

rico wil het wel is op de bank doen maar dan zeg ik: OP DE BILLEN ZITTEN!
luisterd hij niet
gaat ie van de bank af.
hij sprong altijd op bed toen hij nog in zn ledikant lag.
ja dan heeft hij houvast.
iedereen zei toen al van: afleren want dan doet ie dat dadelijk ook.
ik geloofde daar niet zo in want dan had hij geen houvast… en inderdaad nu doet ie het ook niet meer.
wel op ons bed maar dan heb ik zn handen vast. want alleen gaan staan en springen daar wankelt hij te erg bij dus doet ie eigenlijk nooit

Hier kan ik ook tienduizend keer waarschuwen dat ze niet op bed mogen springen, maar het blijft leuk om te doen…

Wij hadden het ook, en hebben nu mooi haar muskietennet over het bed gedrappeerd overdag, daar raakt ze naar een paar stapjes in verstrikt en dan is het toch minder leuk, en idd als het wel gebeurt, hier ook eigen schuld, dikke bult!

weinig aan te doen dus, helaas.

@Suzsje: las het zonet pas van die tand door z’n lip vorige keer nogal snel overheen gelezen. heeft hij er veel last van of valt t mee?
hier nog niks ernstigs gebeurt gelukkig, hopen maar dat dat zo blijft dan.

liefs,
Rinske

@rinske, 2 dagen last van gehad, zeker met eten… (kon zn lippen niet goed op elkaar doen; dat deed pijn…

Maar de volgende dag was het gelukkig helemaal over

Nu is het weer lekker weer, kan ie bij opa & oma lekker op de trampoline springen ipv op de bank. Das toch veiliger. Hahahh
Misschien toch zelf ook maar eens 1 aanschaffen.

haha dat is ook nog een idee
vind ik zelf ook nog wel is leuk

liefs,
Rinske