Op 4 dec

een sint bij ons op bezoek komt,heb vanmiddag 1 kunnen boeken gaaf hoor,ben benieuwd hoe ze reageren

dylan geloofd er nog in,zal wel laatste jaar zijn of hij lijkt op mij duurt het nog wel ffies hihihih

over ruim 2 weken komt zij langs om de verhalen te halen en te bespreken waar ze kadootjes kunen op halen en hoe ze binnen kunnen komen…

goh heb er al zin in gelijk vanmiddag ff nog wat versier spullen gehaald bij de v&d

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Leuk joh!!
Mijn ouders deden dat vroeger ook (sint huren) en we vonden het altijd super!
Spannend enzo!

Toevallig zag ik vandaag dat ie aankomt op 12 november (hier in Lelystad in
ieder geval )
Da’s de dag na Sint Maarten al, pfffff Snel hoor.
Twee weekjes nog.
Maar ik heb dr wel enorm veel zin in.
Steef heeft zijn schoentje al klaar met zijn verlanglijstje erin whahahaha!
En ik heb hem niet eens lopen “pushen” ofzo
Hij zei dat sinterklaas had gezegd dat hij op woensdag (die dag was het toen) zijn schoentje alvast neer moest zetten.
Toen ik vroeg hoe hij Sinterklaas dan had gesproken (die zit tenslotte nog in Spanje ) zei hij: Mam? Ik ben daar toch een keer geweest met jou en pappa?
Nou eh…nee Steef, we zijn nog nooit in Spanje geweest met jou.
Ow…ehhhhhh…nou, IK wel hoor mam! Zonder jullie, heeeel vroeger!!

Lekkere fantasie weer

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 28 Oct 2005 22:44:49

Bij ons komt ook.
Vrienden van ons spelen Sint en Piet.
Echt geweldig.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

stephan groot gelijk hoor zet maar vast neer hihihih

Bianca,Dylan & Kaitlyn

heerlijk mannetje he die stephan .ja tanja is er ook helemaal vol van .ja iederdaad we hebben eerst sint-maarten .hier komen elk jaar een stuk of 8 zwarten pieten .zijn de broers van de buurman en nog vrienden .altijd erg leuk .ze vroegen op de verjaardag van me buurjongen justin .kunnen we weer komen dit jaar tuurlijk hihiihihhihih

groetjes marielle mama van
10-10-01

oh lijkkt me echt sjik als de kindjes op de leeftijjd zijn dat je echt zo een sint kunt laten komen ben erg benieuwd na hun snoetjes zo vol spanning… echt heerlijk!! hier zijn ook al een deel sinterklaas boekjes rondgekomen… als we aan stefke vragen van wat wil je bestellen aan de sint zegt hij gewoon die boek mama

liefs jessica, &

hier vieren we het altijd met zijn 6en wij met zijn 4en en opa en oma

nu komt me broer ook en hoop me neefje ook die is nu wel 15 maar goed,wel zo gezellig

en nu nodig ook ook maar 2 vrienden uit met hun kindjes,wel zo gezellig

wat wij wel doen is ook voor ons eigen een kado kopen,dus nit dat de kids alles hebben en de grote niet

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Wij vieren het eigenlijk altijd met mijn ouders, 2 broertjes en met Cheyenne en Darren erbij. En meestal ook mijn tante.
De ouderen doen onderling dan gedichten voor elkaar en lootjes trekken.
Of dat dit jaar ook zo is…ja, denk het wel eigenlijk (hahaha, wie weet lig ik wel te bevallen dan )
Maar erg gezellig altijd hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 29 Oct 2005 14:37:16

We vieren ook nog steeds sinterklaas.
Met de buurt en ook als hij in ons dorp aankomt. Ben zeer benieuwd hoe hij op de zwarte pieten reageert.

Ik vind het nog steeds een leuk feest.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wij gaan naar opa en oma, zonder sint en piet, maar wel kadootjes. Van het werk heb ik ook een sinterklaasfeest (in het Dolfinarium zelfs), eens zien of Gioia dit jaar het wakker houdt. Vorig jaar was ze op het moment supreme in diepe slaap

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

ALtijd leuk een “echte” Sint en Piet.
Mijn zwager en schoonzus hebben een tijdje voor Piet gespeeld voor mijn neefjes en nichtjes. Alleen zijn zij erachter gekomen dat ze hulppieten waren.
We doen er zelf niet zoveel aan, de schoen zetten en een paar kadootjes, omdat Fajah dan net jarig is geweest (17 nov) en Shakira net daarna jarig is (24 dec).
Maar uiteraard gaan we wel naar de intocht…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl