Op 12 januari mag kaitlyn

naar de basisschool,kreeg net de post binnen

ze beginnen dan met de 3e kleutergroep een doorstroom klasje waar dus alleen de 4 jarigen in komen en na de zomervakantie komen ze gemeng dus groep 1 en 2 bij elkaar.

alleeen de school moet ruimte maken ja dat heb je als je alleen maar aan neemt en niet kijkt kunnen we die kinderen wel kwijt

dus de groep van dylan dat zijn 2 groepen 4 komen bij elkaar dan gaan er 2 weken lang 7 leerlingen zelfstandig leren in de klas van groep 3 want anders past het niet in het lokaal.

nou als jullie het nog snappen dan doe ik het ook,pffff wat een rotzooitje word het.

jiepie jee kaitlyne mag naar de grote school dat word vast heel leuk

groetjes marielle mama van tanja

Klinkt inderdaad een beetje rommelig zoals het daar gaat.
Maar ja, het belangrijkste is dat Kaitlyn het daar straks ook naar haar zin heeft!
Heeft ze het er zelf al veel over? dat ze “bijna” naar school mag?

Groetjes, mamma van Stephan

Wat een mijlpaal weer! Naar de echte school, als ik het zo mag zeggen.

Dus Dylan heeft kans om of in een grote groep 4 te zitten of 1 van de 7 te zijn die in het klaslokaal van groep 3 zelfstandig moeten werken? Of begrijp ik er niets van?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Spannend hoor dat kaitlyn naar de grote school mag. Zal ze wel aan toe zijn of niet ?
Het klinkt inderdaad rommelig, maar dat is iets van de school denk ik en niet van je schrijfkunsten. Ik ben erg benieuwd hoe ze het zal vinden want dat is al best gauw, zeker met de feestdagen ertussen nog.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003