Op 1 voet staan

Hallo,

Onze kleine meid begint steeds meer met staan. Vooral als ze bij iemand op schoot is. Dan wil mevrouw niet meer zitten maar moet ze staan. Niks mis mee, maar wat me opviel is dat ze maar op 1 voet staat. Het ene voetje zet ze goed plat neer, maar de andere staat ze op haar teentjes. Als ik haar voet corrigeer piept ze wat en gaat direct weer op haar teentjes staan.

Ik vertrouw het niet helemaal, maar bij wie zou ik moeten zijn?? Bij de huisarts? Of bij de man.terapeut die ook haar KISS heeft behandeld?

Of zit ik me nu ontzettend druk te maken en moet ik gewoon gaan afwachten?

hoi,

Als ze echt commentaar geeft zou ik niet afwachten hoor. Even naar de huisarts als eerste zou ik zeggen.
Je bent nooit over-bezorgd. Al ga je alleen maar om je gerust te stellen.
liefs annelies

Lilypie First Birthday tickers

Ik zou ook op pad gaan. Ons neefje heeft aan zijn ene beentje de achillespees te kort en liep dus met 1 voet op zijn tenen en de andere plat. Daarvoor wordt hij nu door een fysio behandeld (hij is inmiddels 1 jaar en 8 maanden). Dus ik zou zeker naar de huisarts of rechtstreeks naar een fysio gaan.
Succes!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Huisarts… voor het zekere weten! Kan heel goed niks aan de hand (voet) zijn, als het wel zo is ben je er op tijd bij!

Manderijn