Oorpijn

Vannacht was Nanik een paar keer wakker en huilerig. Ik hoorde dat ze ergens last van had.
Vanochtend is mijn vriend even naar de HA gegaan om naar haar oortjes te laten kijken. We gaan namelijk vrijdagochtend op vakantie en wilde daarom weten wat het was.

Ze heeft sinds een half jaar buisjes in haar oren en nu blijkt haar oortje wel wat rood te zijn. We moeten neussprayen en dan zou het vanzelf over moeten gaan.
Ik heb liever toch een antibioticakuurtje voor de zekerheid om mee te nemen anders moeten we in Italie naar een dokter.

Nou heb ik best een oorpijnfobie inmiddels na alle oorpijnen van mezelf en Nanik dus misschien overdrijf ik wel. Wat zouden jullie doen morgen nogmaals naar de HA of toch zo op vakantie gaan.

Bianca

Ik zou ze allicht toch even bellen of je een kuur mee mag nemen voor de zekerheid.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

mijn kids hebben altijd ab kuur gehad bij middenoorontsteking en het hedft altijd gewerkt ook hadden ze er koorts bij

zou gewoon een kuurtje vragen bij de huisarts.
dan heb je altijd wat bij mocht het toch doorzetten.

Fijne vakantie

groetjes gytha

Ze heeft ook wat verhoging inmiddels 37.8
Ik ga zeker de HA morgen bellen hoor. He ik heb er gewoon een rot gevoel over dat ze dat nu precies moet krijgen.
Het is al een lange reis en dan helemaal als ze ziek is.
Dit bederft de voorpret wel erg hoor

Groet
Bianca

bianca heeft ze nog veel pijn aan der oor

Wat vervelend. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Ik kan er verder niet veel over zeggen, omdat we het hier nog niet hebben meegemaakt. In ieder geval wens ik jullie een hele fijne vakantie toe, zonder ziektes!
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Het ging wel iets beter met haar vanavond geen koorts.
Ze slaapt nu maar wel met een paracetamol.
Kijken hoe de nacht gaat. Ik laat het jullie morgen nog weten

Bianca

het lijkt erop dat het over is. Ze heeft lekker geslapen.

Ze hangt wel heel de dag aan mijn broek maar is dat weer geen sprongetje met 17 maanden. Volgens mij wel. Nou ja ze zal aandacht genoeg krijgen in de vakantie dat scheelt wel.

ciao
Bianca

Hai,

Vorig jaar zijn wij naar disney geweest en hetzelfde verhaal gehad.
Gelukkig heb ik toen naar mn gevoel geluisterd en een kuurtje meegenomen.
Ze had koorts, en we konden de mickey mouse dokter laten komen
Na een goedkeuring van hem mochten we de kuur geven, dat was zo afgesproken met mn eigen huisarts.

Het is weinig ruimte in je koffer, en het schilt in de kosten:D

Liefs Wendy

ik had contact opgenomen met de KNO afd. Hebben ze ons ook aangeraden. Niet ten nadele van je huisarts, maar ze heeft niet voor niets buisjes. zou duidelijk uitleggen dat je op vakantie gaat (toch niet vliegen?). Wel maf dat ze geen loopoor heeft gekregen. Want dat zou je verwachten bij m.o.o. daar zijn die buisjes juist voor. Als ze dat heeft mag ze ook 1 week niet badderen/zwemmen etc. dus zou het (ook ivm vakantie) even goed checken. ze heeft koorts omdat er ergens een ontst/infectie is. Tot 2 jr geven ze (althans, horen ze, vlgs protocol) altijd AB bij middenoorontsteking. I.v.m. de kans op blijvende gehoorschade en complicaties. Zei mijn huisarts.
succes

x Floss

het is allemaal goed gegaan hoor.
Toch weggegaan zonder AB omdat ze lekker had geslapen die nacht en haar neus gesprayd. Verder heel de vakantie nergens last van gehad.

Alleen op de terugreis was het kotsen geblazen en diaree. Dat heeft ze nog steeds en ze heeft ook geen eetlust nog. Morgen is het dag 4 en dan zal ik de HA weer eens een bezoekje brengen. hahaha zo is er altijd wel wat.

Doei
Bianca