zoals ik eerder op het forum al aangaf had Rens 3 weken terug oorontsteking. Vorige week ben ik nog even naar de ha geweest met hem omdat ik twijfelde of de oorontsteking wel helemaal over was. Was inderdaad niet het geval maar de ha vond het meevallen en zei dat het vanzelf moest overgaan.(3 weken terug wel ab gehad)
Nu was Rens zaterdagavond al niet helemaal fit, zondag echt de hele dag jengelig.
Gisteravond heeft hij tot zeker 22.00 behoorlijk gehuild. Echt ontroostbaar. Vervolgens geslapen tot 5.30(normaal 7.30) en weer helemaal overstuur.
Vandaag is hij bij de gastouder geweest en dat ging op zich wel, wel een beetje aan het jengelen geweest.
Hij lag om 19.00 uur op bed en sindsdien huilt hij bijna onophoudelijk, ook door ons laat hij zich niet troosten(is dus niet uitproberen want dan is ie direct stil als wij komen)
Nu zitten er ook 2 kiezen door te komen dus daar zal hij ook best pijn van kunnen hebben. Hij krijgt daarvoor van ons paracetamol en dat verdovende spul voor tandjes(kan niet meer op de naam komen)
Als ik zijn oren aanraak dan brult hij. hij heeft verder geen koorts, dat had hij drie weken terug ook niet met dubbele oorontsteking.
Ik denk dus zelf dat hij toch echt wel last van z’n oortjes heeft, of zouden het toch die kiezen zijn? Twijfel of ik morgen naar de HA ga met hem. mijn gevoel zegt van wel, maar ik denk ook ergens wel dat de HA me aan ziet komen weer met die oorontsteking. Ben woensdag nog geweest.
Wat vinden jullie hiervan?
Groetjes Ramona