Oorontsteking of hoektanden?

Senne heeft sinds gistermiddag koorts (nou ja, 38.1als hoogste temp)
en gaat steeds met haar schoudertje omhoog naar haar oor, of ze loopt met een scheef koppie…

Ik kan op zich wel tegen haar oor duwen zonder dat ze huilt…

Oorontsteking of hoektanden (er zit een grote witte bult daar)

Hoe dan ook, wel sneu en niets aan te doen…

Groetjes van Sascha en Senne

Als er een ontsteking zit is er zeker wel wat aan te doen. En wel met spoed naar de huisarts voor een kuur (slaat binnen 2 dagen aan).

Gaat de temp naar beneden als ze een paracetamol krijgt? Dan zit er geen ontsteking maar blijft hij hoog en blijft ze pijn aangeven dan gelijk actie hoor. Ze hoeft geen pijn te hebben

Ze had net voor het naar bed gaan 38,9
Best hoog dus…

Als ze vannacht slech slaapt en de koorts vannacht en/of morgenochtend nog zo hoog is bel ik gelijk naar de HA. Al geeft mijn huisarts geen AB kuur als de oorontsteking niet doorklapt zeg maar.

Hai! Gaat het alweer wat beter met haar?
groetjes!

Lilypie Second Birthday tickers

Och, wat sneu!
Die witte bult, tja dan zit er vast een hoektand aan te komen…

Bij Jasper gaat het vaak wel wat samen, (hoek)tandjes of kiezen samen met wat koorts, vreselijke luiers, onrustige nachten, niet willen slapen overdag, last van de oortjes, bij vlagen 1 vuurrode wang en soms 1 rode oorlel…
Onze huisarts geeft ook pas AB als een evt. oorontsteking is doorgebroken, of als je kindje bij een oorontsteking meer dan 3 dgn hoge koorts heeft.

Jasper is nu bezig met de voorlopig laatste 4 kiezen…dus ook hier zitten we er weer middenin!

Sterkte voor die kleine meid,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Vanmorgen 37.6 dus heb niet naar de dokter gebeld.

Wel een redelijke nacht gehad, veel hoesten maar echt wakker werd ze er neit van. Nu is ze met vlagen niet te genieten, boos!

En ze is hele verhalen aan het vertellen in Sennetaal, zo leuk! Ik lig echt soms in een deuk. Zei al tegen Paul dat we een Chinese vertaler in huis moeten nemen, die zou het vast verstaan

Denk dus combi van sprong-hoektanden- griepje (want ze heeft ook hoofdpijn, ze pakt ook naar d’r hoofd) Dus echt uitzieken…

@Carolien: Heeft Jasper z’n hoektanden al wel dan?

Misschien kan je haar een pcm geven zodat ze zich wat beter voelt? Is ze waarschijnlijk wat blijer.
Beterschap hoor!
groetjes!

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, die heeft z’n hoektanden al sinds 1 november! Hij doet het geloof ik altijd net anders dan volgens de boekjes…
Heeft al z’n tanden, en had z’n hoektanden al voordat hij met kiezen begon, heeft inmiddels ook 4 kiezen, en denk dat ie nu aan de volgende 4 gaat beginnen. Zou volgens de boekjes wel wat vroeg zijn, maar ook al zie ik nog niets, alles wijst erop, vanaf vanmorgen zijn de zure tandjes-poepluiers ook weer van de parij…

Fijn dat de koorts vanmorgen weer meeviel! Heerlijk he, dat het weer allemaal tegelijk komt (sprong-hoektanden- griepje).

Hihi, Sennetaal… ze kan je vast ook zo aankijken van “nou mama, je begrijpt me toch wel!!!”

Groetjes!

Lilypie Premature Baby tickers

quote:
Misschien kan je haar een pcm geven zodat ze zich wat beter voelt? Is ze waarschijnlijk wat blijer. Beterschap hoor! groetjes!

Tuurlijk geef ik haar pcm, al sinds gisterochtend

@carolien:

Ja, precies zo ja… echt lachen!

Maarre… Jasper wil dus ook weleens niet slapen overdag?
Senne heeft nu zo’n middag. Ze ligt wel wat te hoesten maar ze ligt ook te zingen en mama te roepen…
Maar als ik er haar er nu uithaal houdt ze het toch nooit vol tot half 7?

Gewijzigd door - Sascha en Senne op 13 Jan 2011 14:02:36