Milo heeft vorig jaar ook buisjes gehad en neusamandelen laten knippen.
Enorme verbetering, we kregen een heel ander kind, veel fitter. Het is uiteraard geen garantie dat ze nooit meer ziek/verkouden zijn, want in de herfst/winter wordt hij dat nog steeds, alleen hij loopt er makkelijker doorheen. en als z’n oor ontstoken is dan heeft hij geen/minder pijn omdat er geen druk meer opstaat.
De buisjes stellen niks voor, maar de neusamandelen zijn wel veel minder erg als keelamandelen, maar mijn ventje was wel even over z’n toeren bij het ontwaken. Dit kan desorientatie zijn, want hij werd op de o.k. al wakker, maar hij had ook pijn. hij dronk wel heel goed, en sliep veel. Dus 's middags (ja je leest het goed) kon ik gewoon weer met hem wandelen buiten (het was mooi weer). Ongelofelijk hoe snel ze opknappen, maar wel genoeg zetpillen in huis halen!
Met vliegen en in de bergen kan het drukverschil klachten geven. In de bergen zal het minder heftig zijn, maar als ze er snel last van heeft, zeer vervelend en pijnlijk als ze toevallig weer een middenoorontsteking heeft. Als ze eenmaal die buisjes heeft niet meer, maar ja die heeft ze dan nog niet.
Ik zou goed sprayen met zoutopl. En een dag, of aantal dg voor de vakantie afspr mk met de KNO. Even oren laten checken. mocht er iets op de loer liggen, dan krijg je iets mee. En anders advies. Ik heb het ook gedaan voor onze vliegvakantie, terwijl milo al buisjes had. Ze vond het geen probleem en ik voelde me gerustgesteld.
succes…
x Floss