Meric is precies twee weken geleden ziek geworden. verkouden hoesten, koorts en oorontsteking. na 4 dagen 40graden koorts hadden we om een antibiotica gevraagd en die kreeg hij ook. na die antibiotica is hij eigenlijk erger ziek geworden. het heeft alleen zijn koorts verholpen meer niet! net is hij weer huilend wakker geworden, met 39,7 koorts en oorpijn. ik word hier doodmoe van ben al tig keer naar ha en hapost geweest ze doen er niks mee. nou ben ik nog verder van huis. mijn man en ik zijn doodmoe want voor die twee weken was hij al eerder ziek geweest dus we zitten eigenlijk al die tijd met een ziek kind thuis, af en toe is hij wel naar de opvang geweest zodat ik kon werken maar het zat me nooit echt lekker…ook al had hij toen geen koorts hij was drastisch veranderd…tenminste zijn gedrag. hij heeft echt driftbuien hiervan en smijt zijn hoofd tegen de grond als je hem even op de grond zet…wil de box absoluut niet in en huilt soms hele dagen…heeft iemand enig idee hoelang zo een ooronsteking kan duren en of dat uberhaupt nog over gaat zonder behandeling ik heb eerlijk gezegd bijna geen zin meer om naar de ha te gaan omdat ze vinden dat hij alsnog erg vrolijk is. nou vertel mij wat thuis barst er een hel los! maar daar doen ze niks mee! ik ben nou echt doodmoe hiervan en weet me geen raad mee…
Gewijzigd door - mama Selma op 20 Sep 2010 10:49:38