Ooronsteking

Damian is vandaag door mijn ouders opgehaald van de crech. Ze zijn naar de ha geweest en hij blijkt in beide oren een onsteking te hebben. Antibiotica gekregen en hij moet elke 6 tot 8 uur een zetpil pcm 240 mg. Hij hoorde ook iets verontrustends bij zijn ademhaling maar als de koort maandag nog niet weg is moet ik terug en gaat hij dat verder onderzoeken. De arts wil eerst kijken of het niet alleen die ooronsteking is voor hij teveel in 1x gaat voorschrijven.

Damian ligt nu gelukkig lekker te slapen. Hij had net wel al 39.8 dus hoop dat het antibiotica snel gaat werken en dat het hierbij blijft. Vind het zo zielig voor mijn mannetje

Da’s zeker sneu! Maar mijn ervaring bij een dubbele oorontsteking is dat die AB al heel snel z’n werk doet. Na twee dagen voelde Erik zich al zoveel beter. Hopelijk slaapt Damian lekker vannacht en jullie dus ook. Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Beterschap voor je mannetje!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

De ab begint inderdaad al te werken. Er zit wel een voordeel aan. Hij slaapt al 2 nachten door en is van zijn fles af. Misschien dat dit zo blijft. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter dus hopen morgen helemaal.

Fijn joh!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Mijn dochter heeft nu sinds november een keer of 10 oorontsteking gehad :S
Zo sneu en ze kunnen er zoooo’n pijn aan hebben!

Houd hem maar goed in de gaten.
Lekker knuffelen en hopelijk is hij snel weer beter!

Nathanael had er ook tot nov erg last van… En dan + maanden lang verkoudheid maakte het dubbel zo erg…
Bij de KNO geweest, en de week erna mochten zijn neusamandelen eruit, en ik moest in januari terug komen voor controle en het is helemaal verdwenen! Bleek dus dat het mede kwam omdat hij teveel vocht in zijn oren had, en dat dat dubbel zo erg word als hij er ook nog verkouden bij was…
Gelukkig is het nu over!

Hoop dat Damian weer snel opknapt!! Beterschap!!